Ik ben bezig in crazy rich asians uit de bieb. En voor in bed/bad ga ik op mijn ereader deel twee lezen van the thursday murder club (de man die twee keer dood ging).
Ik ga meedoen met de challenge! Momenteel lees ik De roep van het hart van Kiera Cass en ik kijk even welk boek ik hierna oppak, heb er 2 klaarliggen haha
Ik ben bezig in Slewfoot, maar die lees ik de komende twee of drie dagen wel uit denk ik. Erna weet ik nog niet!
Ik wilde meedoen met Het lied van ooievaar en dromedaris, maar ik heb m net uitgelezen!
Ik ga nu verder in Wolfskwint van bibi dumon tak
Heeeelemaal zin om na Heel Holland Bakt in bed te gaan lezen . Heb vandaag toevallig een boek uitgelezen en uitgeluisterd dus begin voor mân gevoel met een schone lei. Had moeite met kiezen maar ga âDe Hemel is Altijd Paarsâ van Sholeh Rezazadeh lezen.
Veel plezier allemaal
Ik denk zelf dat ik ga beginnen met Cleopatra en Frankenstein van Coco Mellors. Er ligt nog een stapel boeken waar ik al half in bezig ben maar niet doorheen kom, dus hopelijk is dit boek succesvoller.
Ik lees De heks van Limbricht.
Ik lees Het Zomerhuis van Ann Brashares
Oeeh, hoe bevalt deze??
Heb deze een tijdje terug in het Engels gelezen, vond het een leuke light read! Shit ga er een beetje Engels van praten zelfs.
Ik ben bezig in De stille patiënt van Alex Michaelides
Ik heb mijn boek voor de challenge net uitgelezen: Wat je van bloed weet van Philip Huff. Ik was helaas wat minder onder de indruk dan ik had verwacht, ik kon niet zo goed wennen aan het vertelperspectief en ik vond dat de misĂšre soms werd gebagatelliseerd door gekunstelde literaire bewoordingen. Al vind ik het wel lastig om kritiek te hebben op dit boek, omdat het natuurlijk grotendeels de jeugd van de schrijver vertelt en het misschien meer voor hemzelf (of lotgenoten) geschreven is dan voor lezers zoals ik
Ik weet nog niet waar ik morgen in ga beginnen, misschien Eddie Flynn #3
Even inkomen en ik lees normaal wel horror maar niet met fantasy-achtige elementen, maar ik vind âm heel leuk!
Leuk, ga ik daar hierna ook aan beginnen!
Ik lees middernacht bibliotheek van Matt Haig
Jaa leuk! Ik heb hem ook van de onilne bieb geleend. Ik vind deze serie ook fijn lezen tot nu toe ja!
@Berlin
Overigens vind ik de (online) bieb echt een aanrader. Het aanbod is echt best groot. Hele nieuwe boeken staan er vaak niet tussen maar tot nu toe zit er altijd genoeg tussen wat me aanspreekt.
Het valt me trouwens wel op dat het aanbod in het Engels vrij klein is? Veel boeken vind ik alleen in de nederlandse vertaling. Vind ik op zich niet erg want ik wil makkelijk lezen maar ik vind het toch wel gek?
Haha ik verwacht mân boek ook vanavond uit te lezen!
Maar zat nogal in een leesdip en mân boek is zooo stom. Dus ik weet echt nog niet wat ik hierna wil lezen.
Ik ben erg moe en focussen op een lap tekst wil nu niet echt, dus ik ga even âcheatenâ door naar een audioboek te luisteren. Neem ik ook stof in me op, dus ik tel het lekker mee.
Ik lees Before the coffee gets cold!
Ik lees nu De Bronzen Stad, moest even inkomen, is een ander genre dan ik normaal lees.
Lees elke avond even in bed.
Tellen luisterboeken ook mee?
Wil ook weer elke dag mijn stappendoel gaan halen, en dan luister ik meestal een boek als ik een rondje loop. Nu bezig met In de maneschijn