September twee boeken én mijn reading challenge voor 10 boeken dit jaar gehaald. Met Hoe Overleef ik. Dus alles wat ik nu lees is extra en dat voelt behoorlijk chill
CR
September twee boeken én mijn reading challenge voor 10 boeken dit jaar gehaald. Met Hoe Overleef ik. Dus alles wat ik nu lees is extra en dat voelt behoorlijk chill
CR
Haha op zich is dat ook wel het concept van romance boeken dus niet heel gek
Net zoals bij murder mystery meestal in hoofdstuk 1 een moord wordt gepleegd, de mc door allerlei redenen steeds de verkeerde op het spoor is en laatste hoofdstuk de moordenaar wordt gevonden
Ik bedoel in het bijzonder de miscommunicatie tussen haar karakters, al haar boeken lijken daar op gebaseerd. Dat je tegen je boek wil schreeuwen “als je nou gewoon een keer het achterste van je tong liet zien zou dit %&*#boek af kunnen zijn!!”
![]()
Haha ja dat/miscommunicatie is helaas ook eeen ding in zo’n 90% van de romance boeken
Ahaha goed volgehouden, Beach read is het eerste (en enige) boek van Emily Henry waar ik in begonnen ben maar ik kon het na iets van dertig pagina’s al niet meer aan
Mijn boeken van september. Ik vond The Flatshare echt zo leuk. Hij had meer diepgang dan andere romance boeken die ik gelezen heb. Wil de serie ook graag zien, maar volgens mij kun je hem nergens streamen in Nederland ![]()
En een boek van Emily Henry, haha. Voordat ze romance schreef, was ze een YA author. Ik vond deze wel leuk en mooi geschreven, maar niet haar beste boek.
Ik heb mijn lees flow eindelijk weer een beetje hervonden.
Nu bedenken wat mijn volgende boek gaat worden, kast puilt nog uit met ongelezen boeken waardoor ik nooit zo goed kan kiezen.
Wat vond je van de onsterfelijken?
——————-
Ik vond m heel nice! Mooi verhaal en vlot geschreven, was er echt in no time doorheen
Even in een kleine leesdip na de vakantie, weet even niet zo goed meer waar ik zin in heb. Ondertussen nog wel in een lees en luisterboek bezig, maar vind alles mwah. Dus straks even door jullie lijstjes spitten voor inspiratie.
In mijn hoofd had ik meer gelezen deze maand, maar blijkbaar niet
Wel een aanrader! Ik vond het luisterboek heel grappig, al kunnen de stemmetjes misschien wat irritant worden na een tijdje. Ik vind TJ Klune wel heel leuk, ik ga snel meer van hem lezen.
De heks van Limbricht heb ik geluisterd, waardoor ik niet altijd even goed mee was met het verhaal (mijn gedachten dwalen wel eens af dan). Maar ik vond het wel fijn wegluisteren.
Het snoephuis vond ik soms wat te veel van de hak op de tak springen, wat veel lijnen door elkaar. Maar wel een interessant thema en goed geschreven.
Morgen en morgen en morgen vond ik ook vlot geschreven en fijn weglezen, maar ik was met geen enkel personage echt mee. De ´verwijten´ (vaag voor spoiler?) van Sadie aan Sam vond ik ook nergens op slaan/kwam voor mij niet zo over.
Voor broeder Cadfael heb ik een zwak, die lees ik sowieso graag.