Ik heb mijn lees flow eindelijk weer een beetje hervonden.
Nu bedenken wat mijn volgende boek gaat worden, kast puilt nog uit met ongelezen boeken waardoor ik nooit zo goed kan kiezen.
Ik heb mijn lees flow eindelijk weer een beetje hervonden.
Nu bedenken wat mijn volgende boek gaat worden, kast puilt nog uit met ongelezen boeken waardoor ik nooit zo goed kan kiezen.
Wat vond je van de onsterfelijken?
——————-
Ik vond m heel nice! Mooi verhaal en vlot geschreven, was er echt in no time doorheen
Even in een kleine leesdip na de vakantie, weet even niet zo goed meer waar ik zin in heb. Ondertussen nog wel in een lees en luisterboek bezig, maar vind alles mwah. Dus straks even door jullie lijstjes spitten voor inspiratie.
In mijn hoofd had ik meer gelezen deze maand, maar blijkbaar niet Wel een aanrader! Ik vond het luisterboek heel grappig, al kunnen de stemmetjes misschien wat irritant worden na een tijdje. Ik vind TJ Klune wel heel leuk, ik ga snel meer van hem lezen.
De heks van Limbricht heb ik geluisterd, waardoor ik niet altijd even goed mee was met het verhaal (mijn gedachten dwalen wel eens af dan). Maar ik vond het wel fijn wegluisteren.
Het snoephuis vond ik soms wat te veel van de hak op de tak springen, wat veel lijnen door elkaar. Maar wel een interessant thema en goed geschreven.
Morgen en morgen en morgen vond ik ook vlot geschreven en fijn weglezen, maar ik was met geen enkel personage echt mee. De ´verwijten´ (vaag voor spoiler?) van Sadie aan Sam vond ik ook nergens op slaan/kwam voor mij niet zo over.
Voor broeder Cadfael heb ik een zwak, die lees ik sowieso graag.
Mijn boeken van september
Ik heb deze maand ook mijn reading challenge gehaald van 52 boeken. Aan het begin van het jaar had ik ‘m zelfs op 26 gezet, maar door luisterboeken ontdekt te hebben én door gewoon te lezen waar ik zin in heb, is het aantal inmiddels verdubbeld. Hopelijk hou ik de goede vibe vast.
Afgelopen maand maar twee boeken gelezen, ik vond Other birds ontzettend mooi. Goede aanrader wat mij betreft
Eén boek uitgelezen deze maand, heel fijn dat ik dat weer heb kunnen oppakken want tussendoor ben ik bevallen.
Gefeliciteerd!
Ik vond de prins van toorn zo mooi vormgegeven maar zo slecht uitgewerkt.
Haha ja dat gevoel heb ik nu ook een beetje. Is het de moeite waard om uit te lezen nog of gaat het alleen maar slecht worden? (Ben nu zo’n beetje halverwege geloof ik)
Voor mijn gevoel werd het er niet beter op🥲
Ik heb deze twee gelezen afgelopen maand:
You made a fool of death with your beauty van Akwaeke Emezi zou ik hier wel willen aanraden! Er valt genoeg op aan te merken, maar ik zat er helemaal in en ik vond het een origineel boek. Het is romance, maar niet met de meest voorspelbare tropes erin en met best wel wat zwaardere thema’s. Ben ook wel benieuwd geworden naar Emezi’s andere werk.
Ben nu bezig in De opwindvogelkronieken, Het vogelhuis en Ons huis. (Vogels en huizen dus.)