Ja denk het. Ik weet niet, lezen hoe iemand van mijn leeftijd mensen nog steeds Neuz en Apenbil noemt continu vind ik gewoon cringe. Snap wel dat dat logisch is verder, maar toch.
Ik sta op het punt te beginnen in Blue Nights van Joan Didion maar ik zie er zo tegen op
heb echt van begin tot eind gehuild toen ik the year of magical thinking las
Ik heb The Queens Gambit van Walter Tevis gelezen.
Heb de serie al meerdere keren gekeken en kwam er laatst pas achter dat het gebaseerd is op het boek 🫣
Vond hem goed! Leest heel lekker weg. Verder gewoon heel erg zoals de serie ook is. Maar had dat ook gewoon de heletijd in mn hoofd tijdens het lezen. Dus mn eigen fantasie kon ik niet gebruiken hahaha.
Ik dacht al dat ik dit onlangs op het forum had gelezen haha, maar ik zie net dat de serie op npo plus (dus wel betaald) staat.
Edit: hij wordt volgens mij ook uitgezonden op npo, vanaf 1 november (wel allemaal om middernacht), maar misschien wordt ie dan gratis te bekijken via npo.nl
Ah mijn vriend had Assistant To The Villian voor me gekocht als verassing, maar het boek is echt helemaal beschadigd binnengekomen. ![]()
Echt al mega vaak gehad bij webshops dat ze gewoon kapotte boeken versturen en dan ook nog in zo’n super dunne envelop waardoor je gewoon weet dat de kaft een opdonder krijgt.
Stom! En in het engels?
Ik heb deel 1 staan maar nog niet gelezen, maar ik was vroegah helemaal fangirl bij zijn 6delige serie. Heb hem zelfs ontmoet destijds haha…
Oeps, ik dacht dat ik al gereageerd had haha, sorry! Ik ben helaas nog geen steek verder, combinatie van teveel op de telefoon zitten en een newborn haha.
Ben je inmiddels verder en wil je eventueel het vervolg nog lezen?
En je bedoelt The Way of Kings neem ik aan? Heel benieuwd wat je daarvan vindt! Dus gauw aan beginnen! ![]()
Ik ga zo beginnen aan het achtste leven, ben zo benieuwd. Voel me late to the party.
Daar ben ik van de week in begonnen! Lag me al maanden aan te staren met die 1200+ blz. maar leest tot nu toe lekker weg.
Ook in het kader van late to the party: ik ben voor het eerst Harry Potter deel 7 aan het lezen ![]()
Ik had zin in een kerstboek (ja nu al
). Volgens mij is dit best een TikTok-hype maar ik vind t nog niet geweldig.
Ik kan ook niet wachten! Krijg ‘m voor m’n verjaardag! ![]()
Iemand Alleen en duizend mensen gelezen? Ik vind het einde zo verwarrend en in de recensies op Goodreads zijn ze lovend. Ik begin te twijfelen of ik wel aandachtig genoeg heb gelezen…
Ik ben er nog in bezig, maar ga even goed opletten richting het einde dus. Zal het nog even laten weten!
Ik weet niet of het al gedeeld is maar vanaf 1 november kan je op NPO de serie Flatshare kijken. Dat is een verfilming van een boek van Beth O’Leary. De trailer ziet er veelbelovend uit! Meer die benieuwd zijn of de serie net zo leuk is als het boek?
Bekijk The Flatshare | Trailer op The Flatshare | Trailer gemist? Start met kijken op NPO Start
Ja, is al eerder gedeeld, mar wel echt leuk!! Onlangs het boek gelezen en ik heb er echt van genoten, dus ik hoop dat de serie net zo leuk is.
Ik heb de serie al gezien en vond 'm wel leuk en het wel waard om te kijken, maar hij was niet zo leuk als het boek. Ze hebben ook best wel wat veranderd aan de verhaallijn, dus hou dat in je achterhoofd als je gaat kijken.
Mijn vader is in februari overleden en lezen lijkt mijn coping mechanism te zijn en het heeft me ontzettend geholpen.
In 2024 ga ik voor 40 boeken!