Ik heb al maanden geen boek uitgelezen (behalve de nieuwe HOI) maar ben nu net begonnen aan Archer’s voice en op pagina 30 en hij pakt me wel!! Zit er al helemaal in.
Ik ben een biebboek aan het lezen en een vorige lezer heeft er allemaal venijnig commentaar in achtergelaten aan het adres van de schrijver…?!
Sommige mensen… Misschien heb je het al gedaan hoor, maar voor de zekerheid. Ik zou, als er nog geen melding in het boek staat, even contact leggen met de bieb wat je hebt aangetroffen. Dan noteren ze dat en komen ze niet later bij je dat jij dat hebt gedaan en moet vergoeden.
Hahah jemig. Ik zou zelf nooit op het idee komen maar ben nu wel nieuwsgierig: welk boek en wat voor commentaar gaf diegene?
Ik had een tijd terug ook een biebboek waarin alle enigszins scheldwoorden/liefdeswoorden waren doorgekrast haha
Het is “Uberleven: undercover als Uberchauffeur” van Jeroen van Bergeijk en er staan dingen in als “Wat een dom mannetje weer” en “sukkel” en zo maar ook commentaar op de inhoud. Echt wtf.
@Marquez bedankt voor de tip! Ik had hier nog niet aan gedacht.
Aan het einde van de wereld van Kristin Hannah en IJsval van Kitty Sewell zijn wat mij betreft aanraders!
Ik heb net ‘toen de wereld brak’ van John Boyne uitgelezen (het vervolg op 'de jongen in de gestreepte pyjama).
Goed boek, heftig (onderwerp). Het duurde best wel even voordat ik erin kwam, maar vanaf de helft las het als een trein. Goed verhaal
Jaa ik vond hem leuk! Ik heb hem best snel uitgelezen dus dat is een goed teken maar ik cringede soms wel zwaar van de schrijfstijl.
Ja denk het. Ik weet niet, lezen hoe iemand van mijn leeftijd mensen nog steeds Neuz en Apenbil noemt continu vind ik gewoon cringe. Snap wel dat dat logisch is verder, maar toch.
Ik sta op het punt te beginnen in Blue Nights van Joan Didion maar ik zie er zo tegen op heb echt van begin tot eind gehuild toen ik the year of magical thinking las
Ik heb The Queens Gambit van Walter Tevis gelezen.
Heb de serie al meerdere keren gekeken en kwam er laatst pas achter dat het gebaseerd is op het boek 🫣
Vond hem goed! Leest heel lekker weg. Verder gewoon heel erg zoals de serie ook is. Maar had dat ook gewoon de heletijd in mn hoofd tijdens het lezen. Dus mn eigen fantasie kon ik niet gebruiken hahaha.
Ik dacht al dat ik dit onlangs op het forum had gelezen haha, maar ik zie net dat de serie op npo plus (dus wel betaald) staat.
Edit: hij wordt volgens mij ook uitgezonden op npo, vanaf 1 november (wel allemaal om middernacht), maar misschien wordt ie dan gratis te bekijken via npo.nl
Ah mijn vriend had Assistant To The Villian voor me gekocht als verassing, maar het boek is echt helemaal beschadigd binnengekomen.
Echt al mega vaak gehad bij webshops dat ze gewoon kapotte boeken versturen en dan ook nog in zo’n super dunne envelop waardoor je gewoon weet dat de kaft een opdonder krijgt.
Stom! En in het engels?
Ik heb deel 1 staan maar nog niet gelezen, maar ik was vroegah helemaal fangirl bij zijn 6delige serie. Heb hem zelfs ontmoet destijds haha…
Oeps, ik dacht dat ik al gereageerd had haha, sorry! Ik ben helaas nog geen steek verder, combinatie van teveel op de telefoon zitten en een newborn haha. Ben je inmiddels verder en wil je eventueel het vervolg nog lezen?
En je bedoelt The Way of Kings neem ik aan? Heel benieuwd wat je daarvan vindt! Dus gauw aan beginnen!
Ik ga zo beginnen aan het achtste leven, ben zo benieuwd. Voel me late to the party.
Daar ben ik van de week in begonnen! Lag me al maanden aan te staren met die 1200+ blz. maar leest tot nu toe lekker weg.
Ook in het kader van late to the party: ik ben voor het eerst Harry Potter deel 7 aan het lezen