Het algemene boekentopic #3

En kijk dan ook of in jouw buurt een samenwerking is met het filmhuis!

1 like

Dank je wel voor je antwoord

Spoiler

Het hoofdstuk dat ze spontaan naar zijn show en daarna atelier ging, vond ik zo vaag. Hoezo nam hij opeens afstand en waarom deed zij zo opdringerig?

Het einde was inderdaad een mooie samenkomst, maar niet denderend. Ik zag het aankomen/vond het bijna vanzelfsprekend dat zijn vrouw wist van de affaire(s) dus misschien dat ik me wat minder liet verrassen

1 like

Redelijke leesmaand geweest :slight_smile:

7 likes

9 likes

Het ging alle kanten op afgelopen maand :smiling_face_with_tear: maar allemaal leuk

14 likes

Kijk dat zijn de beste maanden

@kringel nu wel benieuwd naar dat audioboek hahaha

1 like

Afgelopen maand best wel een goede leesmaand gehad. Veel ‘s avonds en in de lunchpauze gelezen ipv hersenloos tiktokken, en merk dat het echt goed was voor mijn ontspannen gevoel. Helaas niks gelezen wat er heel erg uitsprong. Bezeten van mij heeft mij wel echt in de ban gehouden, wilde non stop doorlezen. Vond alleen het einde wat minder, vandaar 4 sterren. Andere 4 sterren boeken vond ik meer een 3,5 dan 4 eigenlijk.

Hoop dat ik deze maand doorga met lezen op deze manier, maar wel wat interessantere boeken tref.

9 likes

Ik heb niet bepaald doorgelezen deze maand. Ik blame m’n verhuizing maar die in aantocht is.

Momenteel ben ik bezig in Harry Potter 3, en The Handmaid’s Tale. Ondanks dat ik de serie heb gezien vind ik het boek zó indrukwekkend en goed. Het heeft veel meer diepte dan de serie en is heel verfijnd geschreven. Erg knap gedaan vind ik.

2 likes

Ja was een vrouw die Duitse en Amerikaanse accenten na deed maar het was zo slecht. Soms vergat ze halverwege dat ze een accent moest na doen en het leek ook niet op Duitse en Amerikaanse accenten. En ze eindigde haar zinnen steeds heel hoog waardoor het soort vrolijk leek, precies bij best trieste momenten. Onwijs irritant. Er was vast geen geld om goede voorlezers in te zetten.

3 likes

Haunting Adeline was een DNF. Ik was nieuwsgierig naar het fenomeen dark romance, maar het ging me allemaal een beetje te ver :joy:

7 likes

Haha jij volgt sowieso booksandlala

1 like

Nee die ken ik niet. Geeft zij ook zulk commentaar?

Nee, die heeft de afgelopen tijd ook Pumpkin Spice Cafe en The Very Irregular Society etc gelezen, eerder ook Things in the Dark geloof ik! Vind haar yt kanaal heel erg leuk en jullie smaak lijkt overeen te komen :grin:

3 likes

Zelf maar vier boeken gelezen door een hele drukke maand, wel vier toppers :slight_smile:

10 likes

Oktober:

Police at the station and they don’t look friendly van Adrian McKinty. Deel zes in een serie (waar nog een zevende deel van blijkt te zijn, hoera). Meanderde een beetje zoals altijd, en ik heb het zo gefragmenteerd gelezen dat het niet heel erg is blijven hangen, maar het blijft een fijne serie.

Uberleven: undercover als Uberchauffeur van Jeroen van Bergeijk. Interessant, vlot geschreven, je merkt duidelijk dat de schrijver journalist is. En met commentaar van een vorige lezer dus. Hierbij de uitsmijter:

8 likes

Booktok hype

Ohh ik ga haar volgen!

2 likes

Vorige maand 2 dikke boeken gelezen die ik al een hele tijd wilde lezen. En daarna 2 boeken over het einde van de wereld en ben nu Bird Box aan het lezen dus ik ga nog even door :smile:

10 likes

Elke keer als er een verfilming is van een goed boek raak ik enthousiast maar als je dan echt gaat kijken valt het vrijwel altijd tegen. Elke keer trap ik er weer in. Heb net 2 afleveringen gezien van Als je het licht niet kunt zien (all the light we cannot see). :smiling_face_with_tear:

1 like

Ja dat is wel echt een teleurstelling he :smiling_face_with_tear: Ik ben na aflevering 1 al afgehaakt

1 like