Nee die ken ik niet. Geeft zij ook zulk commentaar?
Nee, die heeft de afgelopen tijd ook Pumpkin Spice Cafe en The Very Irregular Society etc gelezen, eerder ook Things in the Dark geloof ik! Vind haar yt kanaal heel erg leuk en jullie smaak lijkt overeen te komen
Oktober:
Police at the station and they don’t look friendly van Adrian McKinty. Deel zes in een serie (waar nog een zevende deel van blijkt te zijn, hoera). Meanderde een beetje zoals altijd, en ik heb het zo gefragmenteerd gelezen dat het niet heel erg is blijven hangen, maar het blijft een fijne serie.
Uberleven: undercover als Uberchauffeur van Jeroen van Bergeijk. Interessant, vlot geschreven, je merkt duidelijk dat de schrijver journalist is. En met commentaar van een vorige lezer dus. Hierbij de uitsmijter:
Booktok hype
Ohh ik ga haar volgen!
Vorige maand 2 dikke boeken gelezen die ik al een hele tijd wilde lezen. En daarna 2 boeken over het einde van de wereld en ben nu Bird Box aan het lezen dus ik ga nog even door
Elke keer als er een verfilming is van een goed boek raak ik enthousiast maar als je dan echt gaat kijken valt het vrijwel altijd tegen. Elke keer trap ik er weer in. Heb net 2 afleveringen gezien van Als je het licht niet kunt zien (all the light we cannot see).
Ja dat is wel echt een teleurstelling he Ik ben na aflevering 1 al afgehaakt
Het doet echt pijn! zo dramatisch Amerikaans ook sjongejongejonge
een belediging voor het boek bijna
Oh noo ik ben nu juist het boek aan het lezen zodat ik de serie erna kon kijken, maar moet dus niet teveel verwachten haha
Nou ja, ik had het vooral gewoon zo anders in mijn hoofd. Je doet het in ieder geval wel in de goede volgorde haha (eerst het boek dan de serie). Maar wel grappig, want in het serietopic had ik het gisteren nog over normal people en daarbij vind ik de serie juist helemaal matchen met het boek. Het kán dus wel (in zeldzame gevallen)
Kan je extra genieten van het boek nu haha. Mijn vriend heeft het boek niet gelezen en vind het een prima wegkijker. Dus wel fijn als je je erop instelt dat je geen 1 op 1 verfilming kan verwachten.
Ohh Normal People moet ik ook nog zien. Goed im te horen dat die wel matcht!
& @Okapi ik ga inderdaad gewoon genieten van het boek en ga er daarna gewoon met lage verwachtingen in. Wel zonde
Oee dit klinkt wel heel leuk
Werkt zoiets? Ik gebruik dit soort sites vaak om pdf naar epub te zetten.
Ben bang dat mn Iron Flame bestelling geannuleerd gaat worden.
Als ik bij Bol de bestelling bekijk staat er wel ‘wordt bezorgd’ (hij is nog niet verzonden) en als ik dan op de afbeelding van het boek klik, staat er dat het niet leverbaar is
Bij mij staat er hetzelfde. Ik hou hoop
Bij mij ook. Ik heb m pas gisteren besteld dus is echt pas sinds vandaag. Bij de rest is hij al langer niet leverbaar dus zou kunnen dat het een special was die je tot uitkomen kon bestellen?
edit: Ik zie nu ergens anders dat hij bij Amazon is vertraagd tot 14-15 nov, dus kan dat het bij bol ook is
Heb ook echt spijt dat ik de rode versie van Fourth Wing niet heb besteld Hoorde allemaal gedoe erover op Tiktok dus dacht wacht het ff af, maar toen was 2 weken geleden ineens niet meer beschikbaar.