Het algemene boekentopic #3

Ojaa! Vergeet af en toe ff hoe groot de hype is :sweat_smile:

2 likes

Bij klassiekers zijn zulke misprints geld waard, als de hype aanhoudt komt dat hier misschien ook nog wel :sweat_smile:

4 likes

Jaaa, ik ga ‘m morgen kopen! :heart_eyes:

2 likes

Jaa echt ontzettend zonde dat er zoveel mis gaat!

3 likes

Ik ben dat boek de nichtjes aan het lezen, maar wat is dit vreemd ik weet niet wat ik ervan moet vinden :joy::face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Al paar keer hardop gelachen in de trein! Leest weer als een… :steam_locomotive::drum:

2 likes

De uitgeverij van Rebecca Yarros heeft een statement/excuus uitgebracht. Goed dat ze in ieder geval iets laten weten. Ben erg benieuwd hoe de kwaliteit van de leveringen in de EU is. De mijne komt als het goed is dinsdag binnen. :crossed_fingers:

3 likes

Weet niet of dit het beste topic is hiervoor… Maar ik ben van plan mijn eerste e-reader te kopen. Iemand een goede tip? Ik denk aan een Kobo, maar misschien hebben jullie andere aanraders voor een goed eerste model?

1 like

Ik heb zelf de H20 Libra van Kobo en ben daar gewoon tevreden over, maar heb ook geen vergelijkingsmateriaal. Denk dat je het best ff kan zoeken op kindle of kobo in dit topic, is een vraag die volgens mij regelmatig voorbij komt.

3 likes

Kijk of zoek inderdaad even om de topic, genoeg tips komen daar voorbij

2 likes

Meer mensen die een gratis exemplaar van Sonny Boy hebben gehaald bij de bibliotheek? Ik ga er nu in beginnen!

1 like

Ik vond ‘Ik voel me zo’ van Sabine Klaver ook erg goed! Heerlijk doorgelezen, paar keer hardop gelachen en wist therapiedingen veel al maar is wel weer heel fijn opgeschreven! Echt lekker gelezen deze week (ook Dolly Alderton dus). Ben alweer aan het kijken welk boek de volgende wordt! Wat lezen jullie nu? :slight_smile:

4 likes

Die lijkt mij ook ‘leuk’!

Ik lees nu Atlas, heb mij wel altijd door de zeven zussen moeten worstelen dus ben benieuwd hoe dit boek gaat zijn.

3 likes

Fever dream van Samantha Schweblin, bijna uit!

1 like

Ja ik heb die ook opgehaald maar nog niet begonnen. Eerst de nichtjes uitlezen. Heb je de film al gezien?

2 likes

Ja ooit wel gezien, maar niets meer van onthouden. Ik zag wel dat hij binnenkort in mijn bieb draait dus wellicht ga ik daarheen

3 likes

Ik lees Harry Potter 7 en Love on the brain van Ali Hazelwood.

Gisteren weer een boek van Anne Tyler uitgelezen (Redhead by the side of the road). Was niet heel spectaculair maar ja ik ben wel fan van haar.

3 likes

Al maandenlang (weinig tijd om te lezen helaas) bezig in A Dragon’s Promise van Elizabeth Lim en A Gathering of Shadows van V.E. Schwab (reread). Ik ben de Darker Shades of Magic trilogie aan het herlezen zodat ik aan een van mijn most anticipated releases kan beginnen: The Fragile Threads of Power. :grimacing: Had eigenlijk al in september klaar willen zijn met de trilogie zodat ik direct bij de release kon starten, oh well.

Heb deze trilogie nu besteld, zodat ik in ieder geval het eerste boek hopelijk nog kan lezen voor de serie uitkomt:

Ik lees nu Harry Potter 2 (voor de zoveelste keer) en het eerste deel van Acotar.

Ik wacht op Iron Flame, zodra die binnenkomt ga ik daar ook aan beginnen.

1 like

Ik wacht ook op het fysieke boek, maar op audible is het audioboek al wel te vinden. Misschien dat ik daar gewoon mee start :grimacing:

En ik ben bezig in The Diviners. Heerlijk boek voor deze tijd van het jaar! Zijn de vervolg boeken net zo tof?

2 likes