Het algemene boekentopic #3

Laten we duimen dat het goed komt en dat ze nu eerst gewoon door de voorraad heen zijn hahaha.

Die rode Fourth Wing is ook zo mooi inderdaad. Echt jammer dat ik alleen de standaard versie kon bestellen laatst.

En zie bij de Bruna de Iron Flame editie met sprayed edges met vlammen (die wel meteen weer een stuk duurder is hahaha) maar als Bol annuleert, bestel ik die denk ik.

1 like

Ik heb de zwarte sprayed edges editie van fourth wing bij Amazon besteld en de bijpassende editie van Iron Flame bij So Many Pages maar heb van beiden nog helemaal niks gehoord. Blijft nog even spannend :smiling_face_with_tear:

5 likes

Wat leuk, ik heb ook in oktober A psalm for the wild-built gelezen. Ben het ook helemaal eens met jouw review. Ik vond het ook fijn om een keer een optimistisch sci-fi boek te lezen waarin iedereen goed met elkaar en de aarde omgaat.

Ik ben momenteel This is how you lose the time war aan het lezen, over twee vrouwen die tegen elkaar strijden in een oorlog waarin ze ook kunnen tijdreizen. Ze beginnen boodschappen voor elkaar achter te laten en dat groeit uit tot een briefwisseling. Lastig te beschrijven, want het is heel poëtisch en mind-bending, zeker geen straightforward actieverhaal. Je moet ervan houden denk ik, maar ik vind het tot nu toe echt vet!

5 likes

Ik luister The Diviners van Libba Bray en kwam een prachtige quote tegen die ik even wilde delen. Ook best heel actueel.

”There is no greater power on this earth than story.” Will paced the length of the room. “People think boundaries and borders build nations. Nonsense—words do. Beliefs, declarations, constitutions—words. Stories. Myths. Lies. Promises. History.”

4 likes

Ik kreeg zojuist een update van So Many Pages. Echt zo jammer dat de sprayed edges van slechte kwaliteit zijn.

2 likes

oo noooo wat zonde!
Ik heb via Bol de Iron Flame versie besteld met de vlammen op de zijkant. Vond die wel tof.
Gisteren Masters Of Death uitgelezen en daarna klein begin gemaakt aan Iron Flame.

2 likes

De nieuwe Dolly Alderton is uit :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Mijn TikTok staat vol met Iron Flame boeken met allemaal defecten. Hoofdstukken in de verkeerde volgorde, zelfs mensen die Fourth Wing ontvangen terwijl die omslag om het boek heen Iron Flame is. Zag ook iemand waarvan de rugtitel totaal scheef geprint was.

Echt heel vreemd dat er zoveel misgaat.

2 likes

Ik denk eigenlijk dat het aanbod gewoon de vraag niet aan kan? Viral gaan is zowel een vloek als een zegen voor bedrijven.

Heb mezelf nog helemaal niet verdiept in dit boek maar @arcobaleno maakte me wel enthousiast haha.

6 likes

Ojaa! Vergeet af en toe ff hoe groot de hype is :sweat_smile:

2 likes

Bij klassiekers zijn zulke misprints geld waard, als de hype aanhoudt komt dat hier misschien ook nog wel :sweat_smile:

4 likes

Jaaa, ik ga ‘m morgen kopen! :heart_eyes:

2 likes

Jaa echt ontzettend zonde dat er zoveel mis gaat!

3 likes

Ik ben dat boek de nichtjes aan het lezen, maar wat is dit vreemd ik weet niet wat ik ervan moet vinden :joy::face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Al paar keer hardop gelachen in de trein! Leest weer als een
 :steam_locomotive::drum:

2 likes

De uitgeverij van Rebecca Yarros heeft een statement/excuus uitgebracht. Goed dat ze in ieder geval iets laten weten. Ben erg benieuwd hoe de kwaliteit van de leveringen in de EU is. De mijne komt als het goed is dinsdag binnen. :crossed_fingers:

3 likes

Weet niet of dit het beste topic is hiervoor
 Maar ik ben van plan mijn eerste e-reader te kopen. Iemand een goede tip? Ik denk aan een Kobo, maar misschien hebben jullie andere aanraders voor een goed eerste model?

1 like

Ik heb zelf de H20 Libra van Kobo en ben daar gewoon tevreden over, maar heb ook geen vergelijkingsmateriaal. Denk dat je het best ff kan zoeken op kindle of kobo in dit topic, is een vraag die volgens mij regelmatig voorbij komt.

3 likes

Kijk of zoek inderdaad even om de topic, genoeg tips komen daar voorbij

2 likes

Meer mensen die een gratis exemplaar van Sonny Boy hebben gehaald bij de bibliotheek? Ik ga er nu in beginnen!

1 like