Het algemene boekentopic #3

Ik vond ‘Ik voel me zo’ van Sabine Klaver ook erg goed! Heerlijk doorgelezen, paar keer hardop gelachen en wist therapiedingen veel al maar is wel weer heel fijn opgeschreven! Echt lekker gelezen deze week (ook Dolly Alderton dus). Ben alweer aan het kijken welk boek de volgende wordt! Wat lezen jullie nu? :slight_smile:

4 likes

Die lijkt mij ook ‘leuk’!

Ik lees nu Atlas, heb mij wel altijd door de zeven zussen moeten worstelen dus ben benieuwd hoe dit boek gaat zijn.

3 likes

Fever dream van Samantha Schweblin, bijna uit!

1 like

Ja ik heb die ook opgehaald maar nog niet begonnen. Eerst de nichtjes uitlezen. Heb je de film al gezien?

2 likes

Ja ooit wel gezien, maar niets meer van onthouden. Ik zag wel dat hij binnenkort in mijn bieb draait dus wellicht ga ik daarheen

3 likes

Ik lees Harry Potter 7 en Love on the brain van Ali Hazelwood.

Gisteren weer een boek van Anne Tyler uitgelezen (Redhead by the side of the road). Was niet heel spectaculair maar ja ik ben wel fan van haar.

3 likes

Al maandenlang (weinig tijd om te lezen helaas) bezig in A Dragon’s Promise van Elizabeth Lim en A Gathering of Shadows van V.E. Schwab (reread). Ik ben de Darker Shades of Magic trilogie aan het herlezen zodat ik aan een van mijn most anticipated releases kan beginnen: The Fragile Threads of Power. :grimacing: Had eigenlijk al in september klaar willen zijn met de trilogie zodat ik direct bij de release kon starten, oh well.

Heb deze trilogie nu besteld, zodat ik in ieder geval het eerste boek hopelijk nog kan lezen voor de serie uitkomt:

Ik lees nu Harry Potter 2 (voor de zoveelste keer) en het eerste deel van Acotar.

Ik wacht op Iron Flame, zodra die binnenkomt ga ik daar ook aan beginnen.

1 like

Ik wacht ook op het fysieke boek, maar op audible is het audioboek al wel te vinden. Misschien dat ik daar gewoon mee start :grimacing:

En ik ben bezig in The Diviners. Heerlijk boek voor deze tijd van het jaar! Zijn de vervolg boeken net zo tof?

2 likes

Leuk om te lezen dat iedereen hier gaat beginnen aan Iron Flame. Ik ben net begonnen aan Fourth Wing (nederlands) en tot nu toe bevalt het goed!

2 likes

Ik ben vanochtend hierin begonnen

7 likes

Oeh ben benieuwd! Ben best wel Wieringa dan en stond hier laatst mee in m’n hand maar kon zo’n dik boek ff niet aan dus ik bewaar m voor later

Ik vind het wel leuk dat het een keer wat dikker is dan de boeken die ik al van hem in mijn kast heb staan! Wel jammer dat de rug er totaal niet bij past haha

2 likes

Ze staan al jaren op mijn TBR, maar wat ik via Booktube heb meegekregen: Ja, alleen de laatste zou minder zijn. :grimacing:

1 like

Heeft iemand een boekentip over single zijn / patronen in daten van maximaal 17,50€?

Heb ‘m niet gelezen maar hoorde haar laatst in een podcast en dat was wel interessant vond ik: How to Not Die Alone, Logan Ury | 9781982120634 | Boeken | bol.com

2 likes

Attached van Adam Levine en Rachel Heller, Verbonden in het nederlands maar die is 25e

2 likes

Liefdesbang van Hannah Cuppen was voor mij echt heel belangrijk, is makkelijk tweedehands te vinden!

4 likes

Lijkt me een interessant boek op basis van de beschrijving. Hoeveel wil je ervoor hebben?

Ik ben nu bezig aan het 8e leven & vind het echt fantastisch: ik houd van een combinatie van feiten, geschiedenis en dan verschillende verhaallijnen. Echt mijn favoriete boek uit 2023 tot nu toe. Baal nu al als het uit is.

6 likes