Deze twee non-fictie gelezen in november, allebei 3.5 sterren.
Ik kwam maar niet in verschillende boeken want ik heb meer zin in een goed verhaal dan deze confronterende onderwerpen haha
Gelukkig heb ik hopelijk ook wat minder aan m’n hoofd de komende tijd dus dan gaat het beter lukken hopelijk.
Nou niet een heel geweldige leesmaand. De laatste tijd lees ik ook wat te veel boeken die dan niet geweldig zijn, hoop dat ik nog zo’n boek tref komende maand!
Niks super boeiends afgelopen maand. Fear and loathing vond ik echt helemaal geweldig toen ik het ± 12 jaar geleden las maar nu dacht ik:

Ik vond Educated van Tara Westover wel meeslepend maar ook luguber en wel heeel veel familiedrama. Begin nu weer lekker in wat luchtigs. Wel 4 boeken uit in november! Heerlijk!
Ik had net zo’n lieve verkoopster op de jeugdafdeling bij Broese in Utrecht 🥹 ik kocht 2 Harry Potter boeken wat ze al fantastisch vond en ook nog ACOTAR, en toen ging ze helemaaal los met vertellen hoe geweldig ze die boeken vond en dat ik echt snel deel 2 moet kopen want je wil echt gelijk verder lezen!! En daarna ging ze speciaal een Sarah J Maas boekenlegger erbij zoeken om mee te geven haha. Was zo cute, ze was ook bijna 50 ofzo, echt een leuk mens
Ooh is dat toevallig een mevrouw van denk rond de 50 met wat korter haar? Vind haar zooo lief ook!! Echt leuke gesprekken gehad haha
Ohja je zegt aan het eind ook 50, ja ik vind haar geweldig ook!
Ja een beetje een funky kapsel had ze haha
Eindelijk heb ik Iron Flame binnen na meer dan een maand. Ik had alleen met zwarte sprayed edges besteld en heb een gewoon exemplaar ontvangen. Aan de reviews op Bol te zien krijgt niemand de sprayed edges editie.
Twijfel of ik contact op moet nemen of het maar gewoon moet laten.
Ik heb hetzelfde inderdaad, echt zuur na zo lang wachten Op bol staat ook gewoon nog een foto met zwarte edges, heel raar.
Ik ga m denk ik terugsturen want kan ook geen matching formaat van Fourth Wing vinden. Hopelijk komt er nog een nieuwe poging met special editions na deze faal van Red Tower
Heel jammer!
Ik denk dat ik het maar laat gaan. Gelukkig is mijn editie van Fourth Wing ook gewoon de standaard editie, dus ze matchen nu wel hahaha.
Mocht iemand nog een fourth wing met sprayed edges willen, hij is beschikbaar op Amazon.com. Heb me laten vertellen dat je daar geen invoer kosten bijkrijgt, maar dat moet ik zelf nog ontdekken haha. Mijne is verzonden, maar duurde wel een paar dagen. Je moet wel een creditcard hebben om te betalen. Geen idee hoeveel voorraad ze hebben, dus ik durf niet te beloven dat je hem ook echt in huis krijgt als je besteld
Welke editie van Fourth Wing is dat? (Isbn). Dan kan ik ff kijken of die nog verkrijgbaar is want van wat ik zie online zijn alle edities groter
Niet zoveel gelezen, maar wel voor lekker laagdrempelig gegaan. Nu nog bezig in Morgen en morgen en morgen en als luisterboek nog De mooiste tijd van het jaar. Om vast in de kerstsferen te komen
Sorrow and bliss is echt geweldig he
Thanks! Zie dat deze nog beschikbaar is dus kan ik misschien toch nog een matching set krijgen