Gisterenmiddag begonnen aan de Roadtrip van Suzanne Vermeer en ook meteen gisteren uitgelezen! Echt zo’n lekker boek voor bij het zwembad op vakantie maar ook voor thuis op de bank met een zonnetje erbij goed te doen, verder niet echt een hoogstandje dus 2,5e ster
Ik moet nog even kijken welk boek ik nu wil gaan lezen, ben ook bezig in Sorry i’m late, I didn’t want to come van Jessica Pan maar dat vind ik meer een semi-informatief boek over introvert zijn tot nu toe dus dat lees ik niet echt voor de ontspanning
Eindelijk zie ik het een keer op tijd! Ik doe mee, ben begonnen in “sorry dat ik je wakker bel” van Marlies Koers.
Heb sinds twee weken weer een bibliotheek abonnement en dit boek stond samen met “dagboek van een verloskundige” al lang op m’n tbr, allebei meegenomen en de eerste heb ik al uit en nu dus in deze begonnen.
Eergisteren The Christmas Bookstore van Jenny Colgan uitgelezen en gister begonnen in the Switch, van Beth O’Leary.
Besloten om voor makkelijke boeken te gaan om weer in een lees flow te komen. Tot nu toe bevalt me dat wel.
Ik heb gisteren mijn 2e boek van dit jaar uit gelezen: aan het einde van de wereld van Kristin Hannah, aanrader!
Ik ga nu beginnen in Stad der Nevelen, een soort extra verhalenboek van Carlos Ruiz Zafon (Schaduw van de wind-reeks).
Reading slump door 1984? Ben nu wel benieuwd. Herlees dat boek regelmatig, vind het echt een van de beste boeken ooit.
Ik ben gisteren begonnen in Thursday Murder Club, meteen te lang doorgelezen, en theoretisch mn kwartier voor vandaag ook al gehaald, maar ga proberen er weer een gewoonte van te maken om elke dag voor het slapen te lezen, dus ga vandaag ook gewoon nog verder lezen
Ik lees voor de challenge het boek ‘Rotterdam: een ode aan inefficiëntie’ en vind het echt geweldig! Precies mijn soort boek, non-fictie maar dat het wel lekker weg leest. Overigens ook via de online bibliotheek, waar ze inderdaad steeds meer tof aanbod hebben. Dit boek is bvb pas twee maanden uit.
Gisteren uiteindelijk niet gelezen, alleen naar een audiobook geluisterd. Voor mij telt dat trouwens niet mee (voor mezelf), omdat ik dat bijna elke dag al wel doe.
Ik heb gisteren Skandar and the Unicorn Thief gelezen. Een geslaagd kinderboek. Met nadruk op kinderboek, want het gaat over een school waar kinderen leren hoe ze met eenhoorns moeten vechten om een of andere race te winnen. Maar ik heb er oprecht van genoten. Mensen op Goodreads nemen dit boek echt veeeels te serieus. :’)
Nu ga ik lezen in The Iron Widow, want die moet over twee weken uit zijn voor m’n boekenclub.
Ik heb kort geleden mijn Kobo abonnement stopgezet en ben ook lid geworden van de bibliotheek. Zo leuk dat dat weer enorm populair aan het worden is. Of al was een ik gewoon onder een steen leef.
Heb inmiddels schimmen van Dolly alderton uit. Moest wel lachen om de garnaal in het ventilatiekanaal. Ging zo’n verhaal ook niet rond op het forum?
Ben nu bezig in het pakket van Sebastian fitzek. Heel erg spannend!
Ik heb vanochtend zelfs onder het ontbijt (ook al was het maar 10 min of zo) even gelezen in plaats van vlogs op YouTube kijken! Vanavond hoop ik het achtste leven uit te lezen!
Hai! De terugblik op de eerste leesdag, hoe is het gegaan? Heb je 15 minuten gelezen?
- Ja
- Nee
- Ja zelfs langer
0 stemmers
Wat vind je het hoofdpersoon van je boek?
- Leuk
- Stom
- Charismatisch
- Grappig
- Saai
- Lief
- Aardig
- Gemeen
- Sneuneus
- Irritant
- Anders namelijk
0 stemmers
Vind je het leuk om de komende dagen wat vragen te krijgen die te maken hebben met verhaalanalyse?
- Ja
- Nee
- Misschien
0 stemmers
Dat was hem weer! Tot morgen en veeeeel leesplezier.
Ik ken de hoofdpersonen nog niet goed genoeg om een oordeel te vellen (weet nog niet eens wie ze zijn eigenlijk haha)
Ik lees informatief.
Ik lees ook non-fictie, dus een hoofdpersoon is er niet echt Boek is wel super interessant, en de auteur weet het prettig te vertellen.
Mijn hoofdpersoon is een schaduw/nacht figuur. Ze heeft een extra schaduw van een kat die haar angsten drinkt. Ze doet nu een opleiding om moordenaar te worden.
Een badass dus
Nimmernacht
Ja ik kom er gewoon niet in! Misschien stond mijn hoofd gewoon niet naar dystopie en wil ik gewoon een lekker verhaal lezen over een comeback van een tennisser haha. Ga het zeker nog wel opnieuw proberen.
Haha ja!! Ik wil nu ook een schaduwdier. Altijd een kleine rat bij me
Hoofdpersoon in mijn boek is ook arrogant (Eddie Flynn)
Ooooh die moet ik dan toch echt gaan lezen. Heb 'm nog steeds niet gekocht, eigenlijk vooral omdat de cover totaal niet matcht met die van Song of Achilles, maar ook omdat ik een beetje opzag tegen het verhaal