Ik heb dit jaar als voornemen 25 boeken te lezen. Vorig jaar alleen de Harry Potter serie herlezen in het ziekenhuis en daarna 2 boeken half. Nu een ereader gekocht en sinds 1 januari al 3 boeken gelezen.
Heb it ends with us en it starts with us van Colleen Hoover gelezen. Leuk vermaak. Daarna the Paris Apartment die vond ik ook leuk en die had ook wat meer diepgang. Nu lees ik The light we lost van Jill Santopolo. Die valt tot nu toe heel erg tegen; maar nu kan ik niet meer stoppen… (ik was erg beïnvloed door Booktok bij deze keuzes).
Ik had een interessant boek in de boekwinkel gezien maar nu weet ik de naam niet meer. Het had een hele felgekleurde kaft en volgens mij een uit India afkomstige titel; maar dat weet ik niet eens meer zeker. Weet iemand wat ik bedoel? Weet alleen dat ik dacht die wil ik lezen; weet niet eens maar waar het over ging. Goed verhaal dit.
Op mijn to read staan nog:
Medisch getint:
-
All That Moves Us: A Pediatric Neurosurgeon, His Young Patients, and Their Stories of Grace and Resilience

-
unnatural causes: the life and many deaths of Britain’s top forensic pathologist
Fantasy
-#12 en #13 van de Charley Davidson serie
Overig
The Maid van Nita Prose
The Silent Wife van Kate Slaughter
Fairy Tale van Stephen King
Klassiekers
Charlottes web
Wuthering heights
Emma
Pride and prejudice
… en nog wat door booktok beïnvloedde luchtige/young adult/romantische boeken. Als iemand nog andere aanraders heeft houd ik me aanbevolen. Nu even dit topic doorspitten