Ah wat leuk om te horen. Ja ik lees idd veel verschillende genres, grappig dat je dat opvalt. Dat gaat eigenlijk wel van zelf want ik hou van afwisseling en vind veel leuk.
Tof dat je nog wat boeken hebt waar je met veel plezier op terug kijkt! In een jaar lees je zoveel dat je lang niet alles kan onthouden ook al was het een goed boek.
Sowieso heel leuk al die lijstjes! Ga sommige boeken gauw eens opzoeken. Ik moest zelf nog denken aan de gedichtenbundel Finse meisjes, die vind ik ook erg mooi en had ik in de tweedehandswinkel gevonden.
Het idee van jou @anon37863697 om slechte boeken te delen vind ik ook leuk. Ik zal eens over een top 3 tegenvallende boeken nadenken.
En @Foucher wat een geinig idee om voor elkaar boeken te kopen. Was het echt met een wensenlijstje of was het meer een genre en wat je leuk vind aan een boek lijstje waar iemand iets bij kan zoeken?
Edit: @Kusjessoldaat ik ben zo blij met je post, ik was namelijk al een hele tijd op zoek naar dat boek onder buren van Juli Zeh. Ik vond het een intrigerend flaptekst maar had hem toch niet meegenomen. Natuurlijk kon ik later niet meer op de titel en schrijver komen en met zoekwoorden als Duits en platteland en extreem rechts kwam ik er niet uit. Dus super nice, ga het boek gauw reserveren kan ik hem eindelijk lezen!