Het algemene boekentopic #3

Oh vond ik ook echt fantastisch! Vind haar zo ontzettend goed in mensen beschrijven die totaal niet met hun emoties/trauma’s om kunnen gaan, er echt voor weglopen en dat dat dan heel onhandig is. En dat met humor verweven, vind ik heel knap. Ben dus echt wel fan van haar!

3 likes

Ik kan Malou echt niet uitstaan en ben er daarom van overtuigd dat d’r boeken kut zijn maar dat slaat natuurlijk nergens op. Word wel nieuwsgierig van jullie lovende woorden

1 like

Oké misschien dat ik het ga proberen als ik het van iemand kan lenen ofzo!

Ik heb zachtop lachen net uit, in één ruk uitgelezen.

Tussen 30 en doodgaan (podcast) vond ik ook heel tof om naar te luisteren, af en toe echt in een scheur gelegen :grin:

Hmm misschien ga ik het later nog eens proberen om hem te lezen!

1 like

Ik ken haar dan weer totaal niet, dus wellicht deel ik je mening wel haha! Maar nu dus gewoon van de boeken genoten zonder iets van de schrijver af te weten.

2 likes

Iemand ‘Het smelt’ van Lize Spit gelezen? Is ie goed?? Ik heb al een Kobo plus abonnement en vind dan eigenlijk 12,99 voor een ebook een beetje duur, maar zie zoveel goede recensies.

1 like

Als je zoekt met de vergrootglas op de titel kom je best wat posts tegen, onder andere deze

2 likes

Oh thnx. Dat had ik wel even kunnen doen ja

2 likes

Zijn er veel kindle-lezers hier? Het is morgen weer Stuff your kindle day (een dag waarop je gratis kindle boeken kan krijgen).

3 likes

Bedankt voor de reminder! Hoop dat er wat tussenstaat :star_struck:

1 like

Ik wist niet dat dat bestond, maar nu ga ik morgen wel eens kijken!

1 like

Leuk @Nightingale en @Hinkje
Laten jullie het weten als jullie toffe boeken spotten?

Ik heb zelf geen Kindle en vond het omzetten naar Kobo echt gedoe (heb het de vorige keer geprobeerd) maar heb wel de Kindle app op m’n telefoon dus daar kon ik ook wat boeken op lezen. Zo heb ik altijd wat leesvoer mee. Ik heb de vorige keer vooral wat romance gedownload, zoals Smitten with Ravioli – Ellen Jacobsen (iets met een kookcursus in Italië) en de YA fantasy The Watchmaker’s Daughter – C. J. Archer.

1 like

Ja! Vond het een mega goed boek en echt het geld waard. Wel een enorm naargeestige thematiek, dus misschien wel de triggerwsrnings doornemen, maar een zeer goed boek, goed uitgewerkte personages en motieven.

5 likes

Ik heb best wel wat gevonden uiteindelijk. Vooral Fantasy boeken waarvan ik nog niet eerder gehoord had. Ik heb Reddit afgestruind voor tips :blush:

2 likes

Oeh, wil je je vondsten delen?

1 like

Oe leuk!

Ik kende dit helemaal niet! :blush: ik ga Meteen kijken of ik dingen kan vinden!

1 like

Oke best een klein plaatje zo, maar goed. Ik heb 36 boeken in totaal gelezen dit jaar. Dat is echt meer dan ooit voor mij. Ik denk dat de e-reader me wel echt heeft geholpen.

Mooiste boeken vond ik Het Eeuwige Leven van Matt Haig en Misery van Stephen King. Slechtste was Frankenstein, wat een draak van een boek is dat.

Voor de rest geen echt hele slechte reads gehad. Sommige boeken zullen me niet bij blijven, maar waren wel vermakelijk.

16 likes

Zo leuk om deze zo te zien van iedereen! Ik ben nog bezig in mn laatste boek(en) van 2023 dus plaats de 31e mijn overzicht haha.

3 likes