Die heb ik hier ook liggen
Heb je Het Instituut ook gelezen toevallig?
Ik zou beginnen met een bundel. Ik kan sowieso Night Shift en If it bleeds aanraden (weet even niet wat de Nederlandse titels zijn). Als je het trekt, lees ze dan in het Engels, dan zijn de verhalen echt veel beter. Qua hele verhalen vond ik de Noodzaak ook heel leuk trouwens, die is iets minder bekend maar wel heel leuk.
The Long Walk (de marathon) is een van mân favorieten. Is ook niet zo dik. Wel meer psychologische thriller dan horror trouwens.
Nee maar even gelezen waar het over gaat en die gaat op mijn lijstje!
Ik heb m hier ook, ik heb begrepen dat ie best spannend moet zijn.
Heb net De schaduw van de wind uitgelezen, van Carlos Ruiz ZafĂłn. Wauw, wat een prachtig boek is dat! Ben woensdagavond begonnen en zojuist de laatste bladzijde gelezen. Ik kon m gewoon niet wegleggen.
Vinden jullie weleens wat leuks in van die mini bibliotheekjes op straat?
- Nee nog nooit
- Ja één keer
- Ja wel een paar keer (2-5 keer)
- Ja heel vaak
0 stemmers
Ik kwam er vandaag weer een paar tegen, I love them đ«¶đ» en ik kijk altijd maar vind het eigenlijk altijd troep
En heb je zelf weleens een boek in zoân mini bieb achtergelaten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ben hier ook fan van! En nu de volgende delen lezen?
Ik laat echt regelmatig boeken in zulke kastjes achter, maar merk ook verschil per kastje. Die bij de supermarkt: oude meuk. Die in een leuk buurtje of die bij die hippe winkel in de buurt: veel nieuwere boeken. Vind het ook wel een sport om de pareltjes te spotten haha
Minibibliotheken zijn echt geweldig! Al zoveel pareltjes gevonden. Heel leuk ook om zo je eigen boeken een tweede leven te geven. En het is zo grappig dat elk kastje een eigen soort boeken heeft.
Ja zeker! De volgende is al onderweg!
Bij mijn werk in de buurt zit er eentje waar kwalitatief goede boeken instaan. Vorige week nog Stad van de meisjes meegenomen. Voorwaarde is wel dat je er zelf ook een boek inzet als je er één uithaalt dus ik zet de gelezen boeken altijd weer terug (lees nooit iets twee keer behalve Harry Potter) en neem dan een nieuwe mee.
Ik heb net The Invisible Life of Addie LaRue uitgelezen en omg ik heb gejankt die laatste paar hoofdstukken. Het gebeurt me wel vaker dat ik licht vochtige tranen heb, maar mijn gezicht was gewoon nat van het huilen .
Nu ben ik ook wel een emotioneel persoon die overal om kan huilen, maar vond het écht een mooi boek. Sommige stukjes vond ik wel wat saai, heeeel veel woorden maar er gebeurde heel weinig. Maar ach.
Ik vond het ook een super mooi boek, zo sfeervol geschreven.
Ja echt leuk! En ik heb ook de special edition met allemaal illustraties ertussendoor dus dat maakte het nog mooier.
En ik heb op goodreads mijn fysieke TBR in een âshelfâ toegevoegd:
Mocht iemand een boek ertussen zien staan waarvan je zegt die moet je echt als volgende lezen. Ik sta open voor suggesties.
Wat een toffe boeken staan erop, met allemaal echt een hoge rating! En zoveel aanraders: Six of Crows, Darker Shade of Magic, Secret History, Nevernight, Poppy War⊠maar zou beginnen met The Night Circus. Zou willen dat ik die nogmaals voor de eerste keer zou kunnen lezen.
Dankje! Dan ga ik dat doen . Ik vond Caraval fantastisch en had daarom deze gekocht, hoopte op een beetje dezelfde vibes.
Ik vond The Night Circus beter! Maar weet niet of dat aan mij ligt⊠vond sommige aspecten van Caraval fantastisch, maar zat me ook ernstig over iets op te winden tijdens het lezen, waardoor ik een beetje afhaakte.