House of hunger!!!
Wat wat wat wat wat betekent dit wat ik denk dat dit betekent 🫣🫣🫣🫣🫣🫣🫣🫣🫣🫣 ik durf nergens meer op te hopen
Ik vond ACOTAR en die serie trouwens echt kak en saai en de hoofdpersonen saai en het verhaal saai (deel 1 wel ok daarna SAAAAI)
Maar ik lees nu these hollow vows en dat vind ik wel leuk. Verwacht geen literatuur en de hoofdpersoon is alsnog een beetje irritant maar wel op een begrijpelijke manier.
En voor iedereen die van fairies houdt (en seksscenes, alhoewel ik die vaak een beetje skipte tot de murder) de Merry Gentry serie van Laurel K Hamilton kan ik erg aanraden. Ik vind dat zij het hele genre echt nieuwe leven heeft ingeblazen. En die serie verdient meer liefde dan acotar (op de seks na)
Voor de Thursday Murder Club liefhebbers, Richard Osman komt met een nieuwe serie, eerste boek komt 12 september! Nu al zin in
Wordt een goede maand! Het nieuwe boek van Matt Haig komt ook in september.
Ik ben begonnen in een stralende toekomst van Rebbecca Makkai omdat ik het ergens als tip las hier en ik kan echt niet stoppen met lezen, dat heb ik al zo lang niet gehad. Zit echt helemaal in het verhaal.
Nou goed dat wilde ik even kwijt, als ik enthousiast ben over een boek wil ik het altijd aan mensen vertellen maar heb niet het idee dat het mensen in mijn directe omgeving heel veel boeit haha. Zal nog even een eindoordeel geven als ik hem uit heb!
Jaaa geweldig boek hé!
@Nysmn had jij Bride al gelezen? Heb hem gisteren uitgelezen. Vond het een vermakelijk boek, maar niet heel bijzonder qua verhaal. Ik lees niet veel boeken over vampieren en weerwolven (behalve Twilight hahahaha) en ik ben niet echt bekend met alle lore.
Vond het ook niet het sterkste boek van Ali Hazelwood. Dat blijft nog steeds The Love Hypothesis.
Aah zo leuk! Kijk er naar uit!
Ik heb deze ook al een tijdje op mijn tbr staan, en net door jouw post besteld. Ik ben heel benieuwd!
Ik heb The Night Circus uit!
Ik vond delen van het boek echt fantastisch, en andere delen een beetje saai en/of verwarrend. Zovaak wisselen van tijd en persoon vanuit waar het verhaal wordt verteld zorgde ervoor dat ik soms mijn aandacht verloor bij de personages die ik minder interessant vond. Ik voelde niet veel voor de romantiek tussen de twee hoofdpersonen. Maar mijn faves waren Bailey & Poppet en Widget. Maar ik houd gewoon van dit soort thema’s in boeken en ik voel me helemaal een rêveur nu.
En @Vaiana nee nog niet! Ik heb ook helemaal geen andere boeken van haar gelezen dus ook niks om mee te vergelijken straks haha.
Ik vond het thema met tijdreizen echt heel leuk! En dat verhaal van hem als kind waar ik niks aan doorhad tot het uit kwam. Net zoals die nietszeggende baan en dan dat z’n hoofd niet blijkt te stoppen met denken. Ik vond het ook echt mooi geschreven en het einde wat te kort maar wel waardevol. Ik had echt het gevoel dat ik het boek snapte en dat niet heel de tijd alles uitgelegd kreeg.
M’n noeder heeft 'm ook gelezen en vond het een heel mooi boek.
Ik had nog op goodreads gezocht of ik een irritatie gemist heb die anderen hadden maar dat was ook lovend. Wat vond jij er niks aan?
Is er iemand die zowel een Kindle als een Kobo heeft? Ik heb ff een gat in mijn hand en zin om ook een Kindle te kopen vanwege amazon abbo, maar weet niet of het nou echt een super overbodige aankoop is
Dat lijkt me een extreem overbodige aankoop. Je kunt beter boeken of ebooks kopen voor dat bedrag
Nee ik vond het wel leuk hoor en sommige stukken ook goed, vooral vanaf het klooster, en ik vond het tijdreisaspect ook leuk. Maar sommige dingen vond ik een beetje flauw, zoals de namen van al die mensen van vroeger en hoe makkelijk er ineens jaren voorbij zijn gegaan, en bijvoorbeeld ook Pijtje Een en Pijtje Twee en dat soort dingen, en ook de schrijfstijl zelf af en toe. Emotioneel gezien zat er niet heel veel in vond ik. Ik ben blij dat ik het gelezen heb maar het deed me gewoon niet zoveel.
Yes je hebt helemaal gelijk, thnx ik was ff delulu
Ik zag deze net staan in een little free library en door jouw enthousiaste post heb ik hem meegenomen! Het is wel een vreemde editie, beetje de vibes van chicklit anno 2006:
Ah leuk, veel plezier met lezen! Hopelijk valt ie niet tegen. Ik heb een hele andere kaft idd!
Ja vond ik ook! Ik zag dat @Rouge er eerder niet zo positief over was, maar ik had een paar weken terug een rotweek waarin ik 's nachts vaak wakker lag en toen vond ik het inderdaad ook een lekker boek, leest vlot en was goede afleiding. En inderdaad voor het eerst in tijden dat ik een boek uit het perspectief van een hetero man las, daar kreeg ik het ook bijna mee te doen (al je vriendschappen zullen maar zo zijn zeg jezus)
Is er ook een abonnement met veel(of alleen maar) engelstalige e-books die je ook op een e-reader kan lezen. Of zijn die er alleen met apps voor je telefoon of tablet?
Heb net A Court of Mist and Fury uit en OMG! Deze wereld is zo leuk hahaha!