Ik ga voor Max, Mischa en het Tet-offensief!
Good luck, ik kon de schrijfstijl na drie pagina’s al niet meer handelen
Ik heb toevallig pas alle boeken die ik al heel lang wilde lezen uitgelezen dus ik ga maar voor het “oudste” ongelezen boek wat ik nu heb en dat is Blindness van José Saramago (vorig jaar op mijn ereader gezet).
Ik heb nog best een stapel boeken liggen die ik nog wil lezen, maar ik ga voor Cujo van Stephen King!
Ik ben ooit twee jaar geleden begonnen in Oorlog en Vrede en inmiddels ligt het al zo’n 9 maanden stof te happen, terwijl ik toen op zo’n 3/4 was. Echt opnieuw beginnen ga ik niet doen, want dan denk ik dat ik het nooit meer af maak. Ik wil wel verder lezen, dus ik hoop dat ik toch nog een beetje weet wat er gebeurd is
deze man schrijft echt intens veel woorden per jaar, niet bij te houden. Ik moet sowieso de vorige 4 allemaal nog lezen. Ben wel benieuwd wat het wordt dit keer, hopelijk snel uit mn reading slump
Haha ik heb hem gebackt met Words of Radiance en ik heb het geheime boek erbij
Ik vond Tress wel oké, ik vond The Sunlit Man heel leuk en ben nu bezig met Yumi and the Nightmare painter. Tot nu toe ook leuk en weer totaal anders. Ik snap niet hoe die man het doet. Niet alleen het aantal woorden, maar ook zoveel verschillende genres en ideeën… Maar ik kan sowieso niet schrijven haha
Wordt dat boek ook weer in leatherbound uitgegeven (in dit geval dan bij aanschaf van WoR), net als zijn secret projects?
Misschien toch overwegen alles te sparen in leatherbounds, maar ik hou ook van mijn US hardbacks.
Ja volgens mij wel!
Ik heb mazzel met familie in de VS die regelmatig deze kant op komen, dat scheelt mij zoveel qua verzendkosten!
Ik heb nu alles behalve Warbreaker, die was steeds uitverkocht. Voor de rest alleen de paperbacks, dat zijn nu mijn uitleen boeken. 2 collega’s zijn nu bezig in Mistborn
Ik denk dat je van dit boek genoeg samenvattingen per hoofdstuk kan vinden online, dus mss fijn om even op te frissen. Kom je er toch lekkerder in.
Ik heb niet echt een boek in gedachten dat aan het thema voldoet, dus kijk even mee of ik nog hier inspiratie op doe.
Oooh dat scheelt enorm idd, wat fijn haha! Ik zit al even te kijken op de Dragonsteel site, $250 voor TWoK en dan wil ik eigenlijk niet weten wat er qua verzending en invoerkosten bijkomt.
Volgens mij was hij eerst 150,-, dus is wel flink omhoog gegaan! Volgens mij ben je qua verzenden, btw en import etc wel tussen de 50 en 100 euro kwijt, echt heel veel. Ik heb toen alles in 1x gekocht, behalve warbreaker dan, van mijn werk bonus en dus naar mijn neef laten sturen, die alles mee had in zijn koffer vorig jaar. Vet zwaar hahaha, maar hij had toch een grote koffer mee voor 2 weken en hij is vrij minimalistisch met inpakken.
Ik wilde eigenlijk Dune gaan herlezen voor ik naar de film ging, maar ga morgen al, dus dat red ik sowieso niet meer Dus ga The People in the Trees maar eens afstoffen (niet letterlijk, want heb hem digitaal, maar hik er al een hele tijd tegenaan)
Buurtsupermens! Als je een bibliotheekabonnement hebt, daar hebben ze hem fysiek en digitaal. Of Voordat de koffie koud wordt.
Frieda mcfadden thrillers
Een van mn favo’s!! Waarom hik je er tegenaan?
Ik ben al bijna een jaar bezig in Happy Place van Emily Henry en vind het geen fantastisch boek, tis wel oké. Maar daarom zet ik niet door en ligt het steeds stof te vangen op m’n nachtkastje. Dit is denk ik de juiste stok achter de deur om ‘m deze maand echt uit te lezen. Heb ‘m nu beneden gelegd zodat ik hopelijk een aantal avonden in de week wat kan lezen.
Voornamelijk door A Little Life. En ik weet dat deze minder heftig is (en ook minder lang), maar op de een of andere manier was ik het toch steeds maar aan het uitstellen. Dus dit thema is een mooi moment!
Ooh dat weet ik niet, wanneer vind je iets eng? Ik vind niet zo snel een boek eng. Vond hem zelf echt niet eng maar gewoon een goede pageturner want wilde weten hoe en wat.