Het algemene boekentopic #3

Leuk! Nu nog hopen dat ze niet intimiderend zijn vanwege de omvang en het daardoor een uitdaging wordt om ze deze maand uit te lezen, haha.

2 likes

:eyes: Gaan we dit elke maand doen? Lijkt me leuk, ik ben voor!

4 likes

Lijkt mij wle heel leuk! Maar geen idee of we genoeg thema’s kunnen bedenken, al hebben we sowieso een leuke lijst al dus die kunnen we natuurlijk ook allemaal bij langs gaan. Even kijken hoe deze maand gaat en als het wat is doen we het gewoon nog een keer!

3 likes

Ai, mijn meest intimiderende boek is Anna Karenina, en momenteel heb ik daar de concentratie even niet voor. Gelukkig staat De nix van Nathan Hill (vert. Dennis Keesmaat) ook al een tijdje stof te vangen, dus ik laat Anna Karenina nog even voor wat ze is.

3 likes

Nu het thema bekend is

Doe je mee?
  • Ja, zeker weten!
  • Ik ga proberen om mee te doen!
  • Twijfel
  • Ik sla over, misschien de volgende keer

0 stemmers

2 likes

Ik heb een beetje een leesdip dus het meest intimiderende boek lijkt mij ff niet zo’n goed idee :joy: plus ben nu ergens in bezig waar ik naar uitkeek en heb over twee weken alweer een boekenclub over een ander boek dus ik red het niet

3 likes

Ik ga het proberen eind vd maand. Ben t/m 25 op vakantie en mijn meest intimiderende is A Little Life, niet echt de vakantievibe :joy:

Dikste stoflaag is A Thousand Splendid Suns. Dat lijkt me nog wel haalbaar van 26 t/m 31 maart, aan de andere kant heb ik dit jaar nog geen boek uitgelezen. Gaan het zien

1 like

Ik ga denk ik check-out 19 lezen, ooit in begonnen maar snapte het niet dus ik denk dat ik er te dom voor ben :rofl:

3 likes

Ik begin net weer meer plezier te krijgen in het lezen en ben bang dat ik het weer kwijtraak als ik een boek kies waar ik eigenlijk tegenop zie. Maar de maand is nog maar net begonnen, dus misschien doe ik halverwege de maand alsnog mee

6 likes

Ik ga W lezen. M’n broer is die al een half jaar bij me aan het pushen maar het lukt me niet. Dus nu moet ik wel.

4 likes

Oh snap ik helemaal! Ik zou -als je toch mee wil doen- het thema gewoon iets losser opvatten. Je hebt je leeshobby zelf afgestoft en leest daarom titel boek mee. :full_moon_with_face:

2 likes

Ik ga voor Max, Mischa en het Tet-offensief!

9 likes

Good luck, ik kon de schrijfstijl na drie pagina’s al niet meer handelen :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik heb toevallig pas alle boeken die ik al heel lang wilde lezen uitgelezen dus ik ga maar voor het ā€œoudsteā€ ongelezen boek wat ik nu heb en dat is Blindness van JosĆ© Saramago (vorig jaar op mijn ereader gezet).

4 likes

Ik heb nog best een stapel boeken liggen die ik nog wil lezen, maar ik ga voor Cujo van Stephen King!

3 likes

Ik ben ooit twee jaar geleden begonnen in Oorlog en Vrede en inmiddels ligt het al zo’n 9 maanden stof te happen, terwijl ik toen op zo’n 3/4 was. Echt opnieuw beginnen ga ik niet doen, want dan denk ik dat ik het nooit meer af maak. Ik wil wel verder lezen, dus ik hoop dat ik toch nog een beetje weet wat er gebeurd is

4 likes

Brandon heeft weer een ā€œgeheim boekā€ geschreven @DaintyDream @nightlife :joy:

5 likes

:joy: deze man schrijft echt intens veel woorden per jaar, niet bij te houden. Ik moet sowieso de vorige 4 allemaal nog lezen. Ben wel benieuwd wat het wordt dit keer, hopelijk snel uit mn reading slump

2 likes

Haha ik heb hem gebackt met Words of Radiance en ik heb het geheime boek erbij :money_with_wings: :money_with_wings:

Ik vond Tress wel okĆ©, ik vond The Sunlit Man heel leuk en ben nu bezig met Yumi and the Nightmare painter. Tot nu toe ook leuk en weer totaal anders. Ik snap niet hoe die man het doet. Niet alleen het aantal woorden, maar ook zoveel verschillende genres en ideeĆ«n… Maar ik kan sowieso niet schrijven haha

Wordt dat boek ook weer in leatherbound uitgegeven (in dit geval dan bij aanschaf van WoR), net als zijn secret projects?

Misschien toch overwegen alles te sparen in leatherbounds, maar ik hou ook van mijn US hardbacks. :heart:

1 like