Als hij weer blind is zou ik wel meer keuzes doen.
ja vind het bij deze eigenlijk ook jammer dat ie blind is haha
Misschien ten overvloede maar ik heb de poll aangepast dus voor de mensen die al hebben gestemd bij de andere poll, je mag nog een keertje.
Sorry maar waarom weer blind? Lijkt me handiger om gewoon te stemmen.
Omdat mij dat wel leuk leek dit keer. Ik ga de poll niet nog een keer maken volgende keer doen we het wel weer anders.
Ik vind het ook leuk! Dan kunnen mensen hun stem ook niet aanpassen naar wat de meerderheid heeft gekozen oid. Ben benieuwd wat eruit komt, een aantal stonden sowieso al op de planning bij mij
Ik zie nu pas dat ik de poll niet op automatisch sluiten heb gezet. Pff gaat goed dit keer, haha. Maar ik sluit hem morgenochtend handmatig dus je hebt nog even om te stemmen!
Het thema voor deze maand is geworden
Meest intimiderende boek van je TBR of het boek met de dikste stoflaag in je boekenkast!
Het idee is dat je een boek kiest, maakt niet uit welke, die volgens jou bij het thema past. Dat boek lees je dan deze maand en bij de lijstjes met gelezen boeken van de maand maart zet je de titel en waarom je deze hebt gelezen. Nu is dat een boek die al heel lang staat te verstoffen maar waarom is dat zo? En was het terecht of juist niet?
Ik heb er zin in en ben heel benieuwd met welke boeken we komen en of er veel overlap in zit.
Veel leesplezier!
Haha bij mij staat er een serie te verstoffen. Wil op zich wel meedoen alleen morgen operatie en weet niet of het me gaat lukken alles uit te krijgen. Maar kan een begin maken met de eerste! Leuk!
Leuk! Nu nog hopen dat ze niet intimiderend zijn vanwege de omvang en het daardoor een uitdaging wordt om ze deze maand uit te lezen, haha.
Gaan we dit elke maand doen? Lijkt me leuk, ik ben voor!
Lijkt mij wle heel leuk! Maar geen idee of we genoeg thema’s kunnen bedenken, al hebben we sowieso een leuke lijst al dus die kunnen we natuurlijk ook allemaal bij langs gaan. Even kijken hoe deze maand gaat en als het wat is doen we het gewoon nog een keer!
Ai, mijn meest intimiderende boek is Anna Karenina, en momenteel heb ik daar de concentratie even niet voor. Gelukkig staat De nix van Nathan Hill (vert. Dennis Keesmaat) ook al een tijdje stof te vangen, dus ik laat Anna Karenina nog even voor wat ze is.
Nu het thema bekend is
- Ja, zeker weten!
- Ik ga proberen om mee te doen!
- Twijfel
- Ik sla over, misschien de volgende keer
0 stemmers
Ik heb een beetje een leesdip dus het meest intimiderende boek lijkt mij ff niet zo’n goed idee plus ben nu ergens in bezig waar ik naar uitkeek en heb over twee weken alweer een boekenclub over een ander boek dus ik red het niet
Ik ga het proberen eind vd maand. Ben t/m 25 op vakantie en mijn meest intimiderende is A Little Life, niet echt de vakantievibe
Dikste stoflaag is A Thousand Splendid Suns. Dat lijkt me nog wel haalbaar van 26 t/m 31 maart, aan de andere kant heb ik dit jaar nog geen boek uitgelezen. Gaan het zien
Ik ga denk ik check-out 19 lezen, ooit in begonnen maar snapte het niet dus ik denk dat ik er te dom voor ben
Ik begin net weer meer plezier te krijgen in het lezen en ben bang dat ik het weer kwijtraak als ik een boek kies waar ik eigenlijk tegenop zie. Maar de maand is nog maar net begonnen, dus misschien doe ik halverwege de maand alsnog mee
Ik ga W lezen. M’n broer is die al een half jaar bij me aan het pushen maar het lukt me niet. Dus nu moet ik wel.
Oh snap ik helemaal! Ik zou -als je toch mee wil doen- het thema gewoon iets losser opvatten. Je hebt je leeshobby zelf afgestoft en leest daarom titel boek mee.