Ja ik vond dit wel echt een heel ander soort boek (en ook veel beter), maar snap wel dat je er tegenop kan zien door A Little Life. Maar deze staat zeker in de top 3 van mijn boekenclubje, hebben er uren over gesproken. Ben heel benieuwd wat je er van vindt!
Ik ga November van Thomas Oude Heuvelt uitlezen deze maand, ben op de helft ergens blijven steken vorig jaar want misschien toch een beetje langdradig en veel bladzijdes, maar toch wel heel benieuwd hoe het afloopt!
Sorry ben ik weer, maar zijn die van jou nog gesigneerd? Die op Dragonsteel zijn alleen ongesigneerd te bestellen, voor die prijs en de bijkomende kosten was een handtekening op zich wel leuk geweest
Oh ben benieuwd wat je daarvan vindt. Ik vond het concept interessant maar werd echt helemaal naar van het boek
Bij mij ook! Maar dan de vertaling.
Ik ga eindelijk het vervolg op Death and Croissants lezen van Ian Moore. Die ligt al anderhalf jaar in de kast en kort nadat ik hem kocht, kreeg ik een Kobo en sindsdien verstoffen de fysieke boeken.
Leuke challenge @Marquez!
Dat is wel een goed idee inderdaad, ik ga eens kijken, dankje!
Ja eens! Sommige zijn nog gesigneerd, sommige niet helaasâŚ
Ik ben op jouw insta gaan kijken naar al die leatherbounds en nu wil ik ze eigenlijk wel graag hebben. Bedankt hè. Twijfel nu om enkel het nieuwe secret project book te backen of ook WoR met TWoK en secret project als add-on, dat ik de overige leatherbounds een voor een verzamel.
Mja heb even gekeken via de Dragonsteel shop hoeveel verzending erbovenop zou komen en dat is voor TWoK en WoR al $75, met dan nog secret project erbij is het wel een enorme uitgave, pfff. Dragonsteel neemt wel de tax duties op zich voor de backerkit, nog een reden om te twijfelen.
Of toch genoegen nemen met mijn hardbacks hahaha. Ik heb nu echt last van fomo. Excuses dat ik je meeneem in mijn gedachtegang hahaha.
Bij mij is het al sinds 2015 stof vangen Bij jou net zo erg?
Hahaha geen probleem, ik snap je helemaal! Zonder die bonus had ik het toen niet kunnen doen heb ze toen allemaal tegelijk gedaan ivm de verzendkosten (die dus eigenlijk al heel laag waren naar mân neef).
Maar elke keer is als ik ernaar kijk word ik wel heel blij dus daarom vind ik het waard!
Ja ik denk ook zoiets, misschien zelfs 2013?
Jullie hebben het hier wel eens over John Marrs. Ik wil graag 1 of 2 van zijn boeken proberen en twijfel tussen; The One, The Good Samatarian & What Lies Between Us. Ik vind ze alle drie echt heel leuk klinken, maar van The One heb ik al wel de netflix show gezien, verpest dat het boek of totaal niet? Op goodreads lees ik wel dT het best verschilt.
Iemand die een van deze echt veel beter vond dan de andere twee?
En heeft iemand Intercepts of Appetite for innocence toevallig gelezen? Ik wil graag een horror/disturbing boek waarbij ik echt ists voel.
Totaal geen verborgen parel oid en ik heb deze al twee keer cadeau gegeven, maar nu eindelijk zelf gelezen: wat een geweldig boek
Het is: Vreemd, spannend, grappig. Het heeft interessante personages en passages die ik opnieuw wil lezen omdat ze zo goed zijn. 10/10 Ik wil meer van dit soort boeken

Mân lievelingsboek!! Had het ook twee keer cadeau gedaan voordat ik het zelf las ik ben nu bezig in empusion
Doeeen! Such a fun age vond ik ook echt een aanrader. Beetje hetzelfde als jij zegt met inkomen aan het begin, maar daarna echt top.
We hebben dit boek eens gelezen met de leesclub hier. Misschien vind je het nog leuk om te lezen wat we er van vonden
Doet jullie online bibliotheek-account het alweer? Ik zag dat er gister een storing was maar het lukt me nu nog steeds niet om iets te lenen.
Ja! Alleen de vooruitgang van mân luisterboek was gewist maar luisterboeken werken sowieso niet zo lekker bij de online bibkiotheek.