Dank je wel! Ik heb het citaat in het Nederlands nodig, dus ik ga even kijken of dat er toevallig ook op staat.
Hij staat ook op koboplus. Ik wil het best voor je zoeken hoor!
Dank je wel, heel fijn, maar ik heb hem net gevonden dankzij deze samenvatting per hoofdstuk waardoor ik wist in welk hoofdstuk ik moest zoeken.
Wat goed! Wat vond je ervan? Ik kan pas beginnen na mijn vakantie (dinsdag) want heb m niet bij me dus weet niet hoe realistisch het is dat het deze maand lukt
Laatst Fourth Wing uitgelezen want ook gevoelig voor hype haha, ik vond het heel leuk tot al dat geneuzel over romantiek?!?! Tegelijkertijd lees ik graag fantasy YA want dat leest zo makkelijk weg, maar daar zit eigenlijk altijd wel dit gezeur in he Daarvoor las ik de ACOTAR serie dus dat helpt ook niet. Ik ben gewoon denk ik veel te oud en bitter maar die liefdesverhalen voelen voor mij nog als het grootste fantasy-gedeelte in die boeken
/random bericht
Ik ben sinds maandag begonnen in Rage of Dragons van Evan Winter, een fantasy geĂŻnspireerd op de Afrikaanse cultuur. Dit is deel 1 van 4, het derde deel komt volgens mij ergens dit jaar uit. Het is wel typisch arm kind, wil wraak, werkt zich op in militaire academie, wil oppressive systeem breken, maar het leest echt zĂł makkelijk weg. Vooralsnog dus een wat standaard plot, maar omdat het zo fijn wegleest lees ik lekker verder. Hopelijk komt er nog wat meer scope in het verhaal/het volgende deel.
Ik heb laatst Cold the Night, Fast the Wolves van Meg Long gelezen (ya fantasy/sf) en daar zat GEEN romantiek in, was daar zo blij mee! Vind een beetje romantiek niet erg maar kan me er ook zo aan storen als het halve boek daarom draait
Ohh klinkt goed, ik ga 'm opslaan
Ik ben begonnen aan âhet lied van ooievaar & dromedarisâ en had me enorm op verheugd maar na ongeveer 150 blz pakt het me nog steeds niet echtâŠ
Ik vond dit ook een vreselijk langzaam boek. Wel uitgelezen maar vond âm niet zoâŠ
Volgens mij zijn de meningen beetje 50-50 over dit boek haha, ik heb hem uiteindelijk wel uitgelezen, maar zou hem niet per se aanraden
Wow echt? Dit boek heeft juist echt mijn hele passie voor lezen weer doen opleven! Hoe de simpele verhalen op een complexe manier in elkaar haken, fantastisch! Vooral het verhaal van de zusjes Deering greep me heel erg.
Ja ik had zoo gehoopt dat ik dit ook heb, houd ook echt altijd van boeken met een geschiedenissausje (doool op bijv 8e leven) maar hier mis ik iets. Ga nog 50 blz doorlezen & anders stoppen, heb ik me voorgenomen.
Oh kak, heb m echt net van de bieb gehaald. Heb er echt heel veel zin in haha!
Ik heb voor mezelf een limiet van 100 bladzijdes, als t me dan niet pakt dan mag ik een boek wegleggen.
Oh, dat vond ik ook zoân kutboek. Echt een paar van de verhalen waren wel ok, maar het grootste deel was echt niet om door te komen. En dan die laatste twee verhalen die alles nog even uitspellen voor de lezer, alsof we anders te dom waren geweest om het te snappen, ugh.. Heb hem uiteindelijk uitgelezen, maar het was wel echt een worsteling
Prima boek, meeslepend verhaal, maar wel de laatste keer dat ik iets van Hosseini lees (dit was het tweede boek). Zijn schrijfstijl spreekt me niet echt aan.
@Daanje-haters, ik ben omdat ik Daanjes boek zo fijn vond juist net in Jane Eyre begonnen, haha.
Jane Eyre vond ik echt prachtig!
Ben nu op 15% en ik vind het heel fijn! Echt een boek waar ik in kan verdwijnen, in plaats van dat ik doorheb dat ik aan het lezen ben.
Heb je meer van Charlotte of van de andere Brontës gelezen?
Iemand al begonnen in zân meest intimiderende boek? Ik ben dus gestart in De nix (Nathan Hill, vert. Dennis Keesmaat), maar na 140 bladzijdes pakt het me gewoon nog steeds niet. Ik vind de hoofdpersoon niet sympathiek, sommige scĂšnes gaan ellenlang door en het boek bestaat naar mijn idee voor 90% uit mannelijke personages. Ik ben dus bang dat ik hem ga skippen en een ander boek op moet duikelen. Waarschijnlijk wordt het De kleine vriend van Donna Tartt (vert. Christien Jonkheer).
O en ik luister daarnaast Zachtop lachen van Malou Holshuijsen, mega indrukwekkend tot nu toe.