Nee nog niet, heb wel wat in de kast staan nog. Ik wil zó veel tegelijk maar kom er op mijn manier niet aan toe.
Snap ik wel zelf vind ik de nix niks aan! Ik heb hem niet uit gekregen. Ik ben nog niet begonnen in mijn boek. Het is een vrij dun boekje een soort filosofie over muziek maar kan me er nog niet toe zetten. Ik heb nog eventjes.
Oh en als je het boek niet uit krijgt, dat maakt toch niet uit? Je hebt er steeds tegen aangezien en nu ben je begonnen en is het niks. Dat is genoeg want het boek hoefde niet ook nog eens leuk te zijn alleen onder het stof
Sorry voor mijn late reactie!! Ik ben ermee gestopt want ik heb een soort lees block op het moment helaas. Heb je 'm al uit?
Net deze opgehaald bij een boekenmarkt in de buurt. Hopelijk motiveert dit me om weer te beginnen met lezen
Ahh oke, ben benieuwd wat ik ervan vind! Vond the Kite Runner jaren geleden wel echt een mooi verhaal, maar kan me herinneren dat de schrijfstijl ook best droog was dus begrijp je totaal
Die van Mohsin Hamid is goed!
Bwaa ik ben bezig in meisje, vrouw, anders en kom er gewoon niet door, maar wil het zo graag goed vinden! Dat vond ik eerst ook wel, maar ben aan het struggelen met de laatste helft. Ik denk gewoon teveel personages en de schrijfstijl wordt ook vermoeiend op een gegeven moment. Jammer…
Ik heb net Het spel van de Engel uitgelezen, van Carlos Ruiz Zafón. Vond het mooi geschreven, maar op sommige stukken lastig door te komen. Ook de vele personages uit elkaar houden bleek lastig haha!
Iemand hier die de hele serie heeft uitgelezen? Is het de moeite om de andere boeken ook te kopen?
Het is voor mij al een poos geleden dat ik ze gelezen heb. Maar ik vond ze echt heel erg mooi.
Ja? Wel de moeite waard om de andere ook te kopen dus?
Ik vind de serie echt geweldig! Ik zie ze echt altijd in elke kringloop dus misschien is dat wat voor je.
Haha ik koop eigenlijk al mn boeken tweedehands! Het eerste deel zie ik echt overal maar de rest van de serie dus niet. Het tweede deel heb ik via Vinted gekocht. Ga vanmiddag misschien even langs de kringloop haha! Ze staan in ieder geval op mn lijstje!
Ja, vind ik wel. Ik heb zo verschrikkelijk veel boeken gelezen en deze reeks is een van de weinigen waarvan ik weet dat ik die echt prachtig vond. En die ik mij herinner.
Ja, zeker!! Werd echt meegesleept toen in die wereld.
Ik snap wat je bedoelt, de personages zijn soms inderdaad lastig uit elkaar te houden. Ik was ook ontzettend fan! Alleen het laatste boek, Stad der nevelen, vond ik helemaal niks.
Laatst heb ik het eerste boek weer een keer geluisterd, maar toen viel me wel op hoe vrouwonvriendelijk sommige delen zijn. Ik snap dat het in een andere tijd plaatsvond, maar het eerste boek kwam in 2001 uit. Sinds me dat opviel kan ik het ook niet meer níet lezen. Maar ik weet niet hoe anderen dat hebben ervaren en daarnaar kijken?
Hmm dit kan ik me eigenlijk niet zo herinneren.
Ik ben zo blij met mezelf dat ik zoveel plezier in lezen heb. Als student had ik echt niet verwacht ooit m’n leesplezier nog terug te krijgen en nu heb ik in de afgelopen 5 jaar gewoon meer dan 250 boeken gelezen!
Ik ben altijd in een boek bezig en geniet er ook van om nieuwe boeken uit te kiezen. Kobo plus is bij mij wel echt een uitkomst. En leesplezier delen, dus m’n moeder en broer lezen vaak dezelfde boeken en ik zit in een leesclub.
Ik neem aanzienlijk minder tijd om te lezen sinds ik moeder ben geworden maar nog steeds lees ik bijna dagelijks wel eventjes.
Oké nu zal ik m’n telefoon maar wegleggen en m’n ereader weer pakken.
Ik reageer even op mezelf, heb het boek inmiddels gelezen en vond er niet zoveel aan. De schrijfstijl was niet mijn ding, heel houterig, geen diepgang. Het onderwerp daarentegen was wel bijzonder. Het is raar en ongemakkelijk en goor.
Ik dacht oe leuk maar toen las ik dat het VIJF UUR duurt. Ben wel benieuwd hoe ze dit hebben weten te vertalen naar theater. Ik weet dat meer mensen hier dit boek mooi vonden dus wellicht ziet iemand anders het wel zitten om hier 5 uur voor op te offeren en ons dan te vertellen hoe het was
Kopen jullie liever paperback of hardcover boeken?
- Paperback
- Hardcover
- Maakt niet uit
- Lees niet op papier
0 stemmers
Wat lees je liever paperback of hardcover?
- Paperback
- Hardcover
- Maakt niet uit
- Lees niet op papier
0 stemmers
Ik heb nu al een paar paperback boeken die ik al zo vaak heb gelezen dat ze nu uit elkaar beginnen te vallen. Heus leuk dat je kan zien dat ze veel gebruikt worden maar losse pagina’s zijn wel erg irritant.
Ik heb dat ook wel met hardcovers. Ik vind hardcover meer een cadeautje aan mezelf maar het prijsverschil met paperback is vaak zo groot dat ik dan maar de paperback koop. En paperback leest ook lekkerder onderweg/in bed.