Naar aanleiding van de thursday murder clubserie dacht ik: ik wil meer cosy crime lezen. Dus ik heb het eerste boek uit de serie over kitt hartley gelezen (moord in inkt) en wauw ik heb denk ik nog nooit zo’n slecht boek gelezen. Schrijfstijl middelmatig, maar het plot was echt… nou echt heel, heel slecht. Echt sneu dat deze auteur geen mensen om zich heen heeft die eerlijk hebben gezegd dat dit gewoon kut is.
Ook gelezen:
- Grand hotel europa: leest lekker weg, soms wat lange geschiedenisverhandelingen over europa, en het boek heeft voor mij wel wat extra gelaagdheid gekregen toen ik naderhand wat reviews ging lezen
- Vraag me nog eens: mooi verhaal, leest fijn, beetje tragisch/schrijnend, moet je van houden
- Jaar van de sprinkhaan, heeft nog niemand hier die gelezen? Ik wil geen spoilers plaatsen maar omg heb echt behoefte om hierover te praten
@anon86562306 ik heb enorm genoten van de pendergastserie van douglas preston en lincoln child. Ze schrijven samen boeken, en hebben beide ook goedlopende series alleen (of met anderen). Maar de pendergastserie springt er voor mij echt uit, echt spannende boeken, verrassende verhalen, maar er zit ook een beetje… ja ik weet niet echt, magisch realisme in. Zeker geen science fiction of fantasy oid, maar misschien een beetje zoals bij de boeken van De schaduw van de wind, van die dingen die niet kunnen maar die niet per se centraal staan in het verhaal zeg maar? Nou ja, als ik de auteurs zie die je de afgelopen maanden hebt gelezen, kan ik me goed voorstellen dat je dit ook leuk vindt