Het algemene boekentopic #3

Wie zouden ze gaan spelen? Naomie Ackie en Daniel Mays Donna & Chris? Henry Lloyd-Hughes Bogdan?

@California dat denk ik ook vaak bij boekverfilmingen, maar met deze cast en Chris Columbus aan het roer (en Richard Osman zelf ook erbij betrokken) heb ik er best vertrouwen in

1 like

Ik heb van de week tijgerlelie gelezen van marion pauw, een boek dat ze schreef na expeditie robinson en een beetje dezelfde thema’s als uitsluiting en eenzaamheid bevat. Vond hem erg goed, ben nu We moeten je iets vertellen van haar aan het lezen.

2 likes

Ja die vond ik fantastisch, heb ik twee zomers geleden gelezen. Echt prachtig en naar en spannend (soms). We moeten je wat vertellen heb ik net uit, niet zo boeiend. Ook een kort boekje.

2 likes

Ik heb de laatste weken veel gelezen. Allemaal thrillers, echt twee daarvan zijn dikke aanraders! Vond de spionne van Tess Gerritsen echt een heeel goed boek. En kill for me, kill for you van Steven Cavanagh.

4 likes

Jonathan Price zal Stephen worden. Alleen David Tennant kan ik even niet bedenken, misschien die maffiakerel ofzo?

2 likes

De boeken van Steve cavanagh zijn echt mijn favorieten, zo goed en spannend!

Oh heb je nog aanraders?! Dit is het eerste boek dat ik van hem gelezen heb.

1 like

Ik zou de boeken over Eddy Flynn dan lezen van hem! Ik heb ze in het NL gelezen dus weet zo de Engelse titels niet maar zijn volgens mij inmiddels 6 boeken van.

Ah gevonden:

1 like

Gisteren I hope this finds you well gelezen van Natalie Sue. Ik vond hem echt leuk, paar keer ook echt hardop gelachen. Kon me ook helemaal inbeelden hoe die droge administratieve kantoor vibes zijn. Naar het einde toe miste ik soms wat, dus daarom geen 5 sterren maar echt wel een aanrader wat mij betreft.

Love de cover ook.

7 likes

Deze vond ik zo mooi en fijn. Nu in een ander boek van haar bezig (Amrita) en dat bevalt tot nu toe ook heel goed.

Verder bijna klaar met 4 3 2 1 (inmiddels wel genoeg van) en ik ben heel random de autobiografie van Andre Agassi gaan lezen. Echt een pageturner.

3 likes

Ik lees voor het slapen gaan atijd comfort boeken die ik al ken/geleden heb (oa Harry Potter) of mega voorspelbaar zijn zoals chicklits van Jill Mansell, Debbie Johnson, Sophie Kinsella dat soort schrijvers. Dus lees altijd 2 boeken naast elkaar haha.

3 likes

image

image

image

6 likes

Ik las in paar dagen
De Schim door Jo Nesbø, wel snelle lezende thriller, uit zo’n straatbieb dus die ging daarna weer daarin

Het verborgen leven van bomen door Peter Wohlleben. Echt fantastisch. Ik houd erg van bomen en het zijn echt wonderlijke wezens. Jammer dat veel mensen dat niet weten.

Het innerlijke leven van dieren door Peter Wohlleben. Niet veel nieuwe kennis, wel leuk om te lezen

7 likes

Ohh zoveel leuke boeken!

Ik ben net begonnen in Book Lovers van Emily Henry! Tot nu toe echt leuk, beetje wat je ervan verwacht en ik hou van alle literaire referenties

1 like

Ik heb net Ardeche van Linda van Rijn uit. Hij was leuk, maar wel weer dun, 80 pagina’s op mn iPad. Dat is voor mij net iets meer dan een uurtje lezen.

1 like

Vanochtend Remarkably Bright Creatures uitgelezen, echt een feel-good book en zo leuk dat een octopus een hoofdrol heeft, zulke bijzondere dieren! Heb hem 5 sterren gegeven.

8 likes

De verborgen wereld van de vos door Adele Brand, leuk inzicht in de vos. Wel vanuit oogpunt van vos die in UK woont maar toch heb je wat aan die kennis voor de vos op vaste land want verschilt weinig!

3 likes

Loveee toon tellegen. Bij mijn familie wordt dat echt altijdddd voorgelezen op rouw en trouw dingen haha en in mijn schematherapie groep gebruiken de therapeuten die gedichtjes ook vaak, zo lief <3

7 likes

Heb je Vos & Ik van Catherine Raven toevallig al gelezen? Fijn boek deels vanuit oogpunt van een vos

3 likes

Nee, staat nu op mijn to-read lijst, bedankt voor de tip!

1 like