De boeken van Steve cavanagh zijn echt mijn favorieten, zo goed en spannend!
Oh heb je nog aanraders?! Dit is het eerste boek dat ik van hem gelezen heb.
Ik zou de boeken over Eddy Flynn dan lezen van hem! Ik heb ze in het NL gelezen dus weet zo de Engelse titels niet maar zijn volgens mij inmiddels 6 boeken van.
Ah gevonden:
Gisteren I hope this finds you well gelezen van Natalie Sue. Ik vond hem echt leuk, paar keer ook echt hardop gelachen. Kon me ook helemaal inbeelden hoe die droge administratieve kantoor vibes zijn. Naar het einde toe miste ik soms wat, dus daarom geen 5 sterren maar echt wel een aanrader wat mij betreft.
Love de cover ook.
Deze vond ik zo mooi en fijn. Nu in een ander boek van haar bezig (Amrita) en dat bevalt tot nu toe ook heel goed.
Verder bijna klaar met 4 3 2 1 (inmiddels wel genoeg van) en ik ben heel random de autobiografie van Andre Agassi gaan lezen. Echt een pageturner.
Ik lees voor het slapen gaan atijd comfort boeken die ik al ken/geleden heb (oa Harry Potter) of mega voorspelbaar zijn zoals chicklits van Jill Mansell, Debbie Johnson, Sophie Kinsella dat soort schrijvers. Dus lees altijd 2 boeken naast elkaar haha.
Ik las in paar dagen
De Schim door Jo Nesbø, wel snelle lezende thriller, uit zoân straatbieb dus die ging daarna weer daarin
Het verborgen leven van bomen door Peter Wohlleben. Echt fantastisch. Ik houd erg van bomen en het zijn echt wonderlijke wezens. Jammer dat veel mensen dat niet weten.
Het innerlijke leven van dieren door Peter Wohlleben. Niet veel nieuwe kennis, wel leuk om te lezen
Ohh zoveel leuke boeken!
Ik ben net begonnen in Book Lovers van Emily Henry! Tot nu toe echt leuk, beetje wat je ervan verwacht en ik hou van alle literaire referenties
Ik heb net Ardeche van Linda van Rijn uit. Hij was leuk, maar wel weer dun, 80 paginaâs op mn iPad. Dat is voor mij net iets meer dan een uurtje lezen.
Vanochtend Remarkably Bright Creatures uitgelezen, echt een feel-good book en zo leuk dat een octopus een hoofdrol heeft, zulke bijzondere dieren! Heb hem 5 sterren gegeven.
De verborgen wereld van de vos door Adele Brand, leuk inzicht in de vos. Wel vanuit oogpunt van vos die in UK woont maar toch heb je wat aan die kennis voor de vos op vaste land want verschilt weinig!
Loveee toon tellegen. Bij mijn familie wordt dat echt altijdddd voorgelezen op rouw en trouw dingen haha en in mijn schematherapie groep gebruiken de therapeuten die gedichtjes ook vaak, zo lief <3
Heb je Vos & Ik van Catherine Raven toevallig al gelezen? Fijn boek deels vanuit oogpunt van een vos
Nee, staat nu op mijn to-read lijst, bedankt voor de tip!
Ik was begonnen in een Engelstalige high school roman, maar het lezen kost me zoveel moeite. Niet dat ik het niet begrijp, maar puur qua concentratie. Ben aan het herstellen van overspannenheid, dus denk dat het grotendeels daar door komt. Nu toch maar weer terug naar het Nederlands. Jammer, want het is wel een leuk boek.
Ik wil meer vlaamstalige auteurs lezen. Afgelopen weken heb Ik gelezen
- November en ik gelezen van Delfien vanden Heende
- De drie Duifkes van Hilde Van Mieghem
- Kerkhofblommenstraat van Lara Taveirne
Het is niet dat ik nooit boeken van Vlaamse auteurs lees, maar ik ben wel benieuwd hebben jullie nog tips?
Griet Op de Beeck
Lize Spit!
âHet wordt spectaculair. Beloofdâ van Zita Theunynck, âHalf levenâ van Aya Sabi, âKruimeldiefâ van Hind Eljadid, âCarlota, de vrouw die rozen atâ van Kristien Dieltiens en âWilâ van Jeroen Olyslaegers vond ik goed (en heb ik relatief recent gelezen).