Ik ben twee weken vrijgeweest dus veel kunnen lezen:
De heks in mij werd geschreven vanuit meerdere perspectieven (in verschillende delen). Dat leest fijn, want het zorgt wel voor een goed/volledig beeld van het verhaal. Het verhaal had voor mij veel potentie, en heb fijnere boeken van de schrijver gelezen. Omdat ik meer verwacht had, gaf ik het drie sterren.
Heartbones vond ik zo mooi geschreven, het raakte me echt. Super mooi verhaal (wel een beetje standaard happy ending maargoed).
Schervenstad vond ik echt een prachtig boek, in 1 dag uitgelezen ook. Ik werd echt in het verhaal gezogen, voelde alsof ik zelf op die plek was.
Yellowface vond ik de eerste 75% echt sterk. Ik kon het eigenlijk niet wegleggen (terwijl ik de hoofdpersoon verschrikkelijk vond). Het einde vond ik minder, vandaar 4 sterren.
Litteken vond ik verschrikkelijk qua schrijfstijl, terwijl ik de verhaallijn goed zou vinden.
Dit heb je verdiend was een vervolg op Stil maar, vond het tweede deel minder goed dan het eerste deel. Veel van hetzelfde, weinig spanning.
Zuigertje had veel potentie voor mij, maar gaf me het gehele verhaal een ongemakkelijk gevoel door manier van dingen verwoorden. Zelfspot aan het einde vond ik wel weer goed (en terecht)
Twisted love gelezen nav de TikTok hype maar wat een verschrikking was dit.