3 hele fijne boeken afgelopen maand! Such a fun age en Book Lovers zijn hier welbekend.
How Lucky vind ik echt een aanrader! Ik heb hem geluisterd, dus hoe hij leest weet ik niet, maar de verteller van het luisterboek (Engelstalig) was echt perfect.
De hoofdpersoon heeft een fysieke beperking/aandoening waardoor hij niet (duidelijk) kan praten en hij gebruikt een rolstoel. Hij ziet op een dag vanaf zijn veranda een jonge vrouw meegenomen worden die later vermist blijkt. Hij probeert vervolgens te helpen de vrouw op te sporen en de dader te achterhalen, maar door zijn beperkingen wordt hij niet gauw serieus genomen (zelfs door de politie niet) dus dat is nogal een uitdaging.
Ik vond het erg tof omdat je als het ware in zijn hoofd zit, en zo ervaart hoe mensen op je reageren als je buiten de norm valt/in een rolstoel zit, en dat gecombineerd met een spannend thrillerverhaal. De hoofdpersoon is ook echt heel likeable, vond hem echt lief en heel grappig, en alle andere karakters zijn ook erg leuk.