Ik probeer door een boek van Stephan king heen te komen (als het bloed). Ik ben nu halverwege verhaal 3. Wat is jullie mening over zijn boeken? Kan zijn dat het gewoon niet mijn stijl is.
Ik heb alleen deel 5 van Outlander gelezen afgelopen maand.
Het is jaren geleden (20 ofzo) sinds ik het laatst heb geprobeerd door zijn boeken te wurmen, maar het is ook niet echt mijn ding. Silver Bullet vond ik toen wél leuk, die is erg kort dus het verhaal is wat gerichter. Carrie, The Shining en Salem’s Lot heb ik allemaal opgegeven voor ik echt ver was.
Ik weet niet of ik er al over had gepost maar ik wil iets delen waar ik erg enthousiast over ben. Ik ben lid van de Crime Compagnie Club en krijg voor 15 euro per maand elke maand een boek opgestuurd. Echt lekker vintage. Crime Compagnie is een Nederlandse uitgeverij van misdaadboeken geschreven door vrouwelijke schrijfsters. Er is een facebookgroep om na te praten over de boeken.
Ik heb verder geen aandelen of een kortingscode ofzo maar ik weet zeker dat er hier ook wel meiden zijn die dit leuk vinden!
Ik heb het idd ook al gezien, alleen ik vind iedere maand net iets te veel.
Had hiervoor het thrillerabonnement en dat was 4 keer per jaar, ik vond dat wat fijner.
Voor mij is 1 boek per maand wel het minimum wat ik wil halen. Soms lees ik 3 boeken in een week en soms een maand niet. Dus dit is wel een goede voor mij om lekker te blijven lezen
Ja ik heb t probleem dat ik nog te veel andere boeken in huis heb die ik wil lezen haha
Heel leuk. Ik ben lid geworden.
Ik heb net de hele set Throne of Glass gekregen en nu weet ik niet in welke volgorde ik het moet gaan lezen
Heb al zoveel manieren voorbij zien komen. En vooral door die discussie over wanneer je The Assassin’s Blade het beste kan lezen, twijfel ik zo erg.
En dan ook nog die eventuele tandem read.
Heb ook echt jarenlang niet echt gelezen (op Harry Potter en A Court of Thorns and Roses na) dus duik ook meteen in een serie.
Ik ben bezig in Zes miljoen stappen - Over de Pacific Crest Trail door Amerika door Lies Dieben, het is een reisverslag en zo leest het ook.
Vooralsnog vind ik het niet erg fijn lezen, de schrijfstijl vind ik niet erg mooi. Als reisverslag leuk, maar doet wel onder in vergelijking met andere zelfde soort achtige boeken?
Leuk!!!
Mij gaat het deze maand ook zo. Ben sinds afgelopen vrijdag wel weer wat aan het lezen, maar die krijg ik vandaag niet meer uit.
Heb je Het zoutpad en de vervolgen al gelezen?
Ja, die vond ik wel leuker dan dit.
Moet je even terug scrollen, ik heb wild gelezen. Gaat ook over de pct. Vind het een erg leuk boek.
Dat ga ik die hierna lezen.
Ik ben fan van King! Ik kan me in (de meeste) boeken echt helemaal verliezen.