Thanks!
Leuk! Ik vind dat echt een leuke serie. Ik denk dat je het beste kan beginnen met throne of glass. Assessins blade maakt meer indruk als je deze als 4de boek leest. Ik heb het toen als eerste gelezen en vond het daardoor saai.
Ik vind het objectief wel mooi geschreven maar ik merk dat ik gewoon niks met de schrijfster heb en dat ze mij vaak irriteert. De stukken die echt over rouwen ging vond ik wel mooi maar de rest (echt 75%) vond ik meer alsof ik een heel saai dagboek aan het lezen was van iemand die zichzelf vooral heel belangrijk vindt.
Waarom is het altijd zo dat ik eerst maanden moet wachten op gereserveerde boeken bij de bieb en ze dan ineens allemaal binnen een paar dagen binnenkomen terwijl ik nu ook al in een ander dik boek bezig ben, stresss
Veel gelezen, best veel tegenvallers. Volgens mij had iemand hier ook Leave the World Behind gelezen?
Visjes vond ik echt een leuk cute zomerboek, over een dichter (Joost Oomen) die op een Italiaans eiland gaat proberen een vis te vangen met een gedicht 🥹🫶🏻
Ik een tijd terug, maar ik vond het echt geweldig haha! Grappig want verder hebben we wel dezelfde smaak (bijna dezelfde ratings voor the god of the woods, i’m glad my mom died, the devil and mrs davenport en the carrow haunt )
Ik ook! Ik vond hem ook goed. De film vond ik dan wel weer tegenvallen. Echt zo’n verhaal wat beter werkt als boek.
Goede leesmaand gehad het lijkt alsof ik lees sneller en meer lees, nu ik een ereader heb.
Ik vond My Best Friend’s Exorcism heel tof. Ik dacht dat hij gimmicky zou zijn, maar hij was echt goed geschreven. Veel referenties naar de jaren 80, maar niet in your face zoals bij sommige andere boeken. En hij was eng, maar niet té. Ik wil nu ook zijn andere boeken lezen en ik ga op zoek naar andere horrorboeken. Iemand nog tips?
Ik vond van grady hendrix the southern book clubs guide to slaying vampires heel erg goed.
September goede lees maand gehad
These Witches don’t burn - Isabel Sterling
The pumkin spice cafe - Laurie Gilmore
Het negende huis - leigh Bardugo
Duivelsvlucht - Leigh Bardugo
Wintereiland -Jenny Colgan
Buurtsupermens - Sayaka Murata
De raven jongens - Maggie stiefvater
Hof van mist en woede - Sarah J Maas
Meneer Putmans ziet het licht - Hendrik Groen
We solve murders - Richard Osman
Verder was ik bezig in I was a teenage slacher. Maar ben net over de helft en kom er niet doorheen.
Twee goede boeken gelezen deze maand, beide heel verschillend. Vooral ´Jaag je ploeg over de botten van de doden´ vond ik erg goed.
Vreselijk boek, ik heb m versneld afgeluisterd. Zou ‘m wegleggen
Ik zoek een boek voor een mannelijke collega die weggaat, die ik niet megagoed ken. Weet wel dat hij veel leest, houdt van hiken, metal etc. Dus dacht mss een boek omtrent hiken (mag ook Engels) mag zowel fictie als non-fictie zijn wat leuk is om te geven.
Heeft iemand tips? Ik kom hier en daar wat titels tegen van Bill Bryson tot Cheryl Strayed maar reviews zijn zo wisselend.
Ga ik doen. Nog te veel andere boeken die ik lezen wil.
Non fictie:
Into the Wild - John Krakauer
Between a Rock and a Hard Place - Aron Ralston (hier is de film 127 hours op gebaseerd).
Into thin air - Jon Krakauer
Ik was op vakantie dus heb veel kunnen lezen. Een aantal 4 sterren waar ik echt van heb genoten. Ik ging People we meet on vacation lezen omdat ik toch weer eens dat romantische genre wilde proberen, maar viel vies tegen. Zes miljoen stappen was hier al eerder genoemd, vond ik 2,5 ster maar naar boven afgerond. Niet heel boeiend geschreven, maar ik vind het altijd wel leuk om te lezen over de PCT trail, dus vond het als reisverslag prima vermakelijk.