Vreselijk boek, ik heb m versneld afgeluisterd. Zou ‘m wegleggen
Ik zoek een boek voor een mannelijke collega die weggaat, die ik niet megagoed ken. Weet wel dat hij veel leest, houdt van hiken, metal etc. Dus dacht mss een boek omtrent hiken (mag ook Engels) mag zowel fictie als non-fictie zijn wat leuk is om te geven.
Heeft iemand tips? Ik kom hier en daar wat titels tegen van Bill Bryson tot Cheryl Strayed maar reviews zijn zo wisselend.
Ga ik doen. Nog te veel andere boeken die ik lezen wil.
Non fictie:
Into the Wild - John Krakauer
Between a Rock and a Hard Place - Aron Ralston (hier is de film 127 hours op gebaseerd).
Into thin air - Jon Krakauer
Ik was op vakantie dus heb veel kunnen lezen. Een aantal 4 sterren waar ik echt van heb genoten. Ik ging People we meet on vacation lezen omdat ik toch weer eens dat romantische genre wilde proberen, maar viel vies tegen. Zes miljoen stappen was hier al eerder genoemd, vond ik 2,5 ster maar naar boven afgerond. Niet heel boeiend geschreven, maar ik vind het altijd wel leuk om te lezen over de PCT trail, dus vond het als reisverslag prima vermakelijk.
Er was blijkbaar nog een boek met raadsels om een schat te zoeken! Vet leuk dat de oplossing na 31 jaar gevonden is.
Augustus en september:
Persoonlijke ontwikkeling is een thema. De concentratie voor gewoon lezen ontbreekt nu bij mij, maar luisterboeken lukt mij nu wel.
Klinkt interessant! Heb de titel opgeslagen. Zie dat het boek nog niet verschenen is. Ben jij dan een recensent, als ik vragen mag?
Nee ben ik niet Ik heb via boekenwereld een gesigneerd exemplaar besteld (promootte ze via instagram) en die worden eerder bezorgd.
Vandaar! Veel leesplezier
Ik heb em ook! Ik heb al een stukje gelezen, maar ben eigenlijk in een ander boek bezig. Maar ik was nieuwsgierig. Heb zelf ook last van depressie en ik vind het vaak fijn om dit soort boeken te lezen omdat ik veel dingen herken. Dus ik ben erg benieuwd. Het stukje dat ik heb gelezen leest super makkelijk, hele korte hoofdstukken dus ik denk dat ik het snel uit heb.vond het tot nu toe fijn geschreven.
We willen weer samen een boek lezen. Als je het leuk vind je kan hier op een boek stemmen
Ik ben nu halverwege Ik ben er niet van Lize Spit en pfff wat een boek zeg. Aan de ene kant kan ik niet stoppen met lezen, aan de andere kant ben ik ook heel opgelucht als ik weer mag stoppen met lezen.
Oh ik heb hetzelfde! Ik ben al een tijdje halverwege haha. Ik moet me er even toe zetten om verder te gaan, het voelt best beklemmend ofzo? Ik lees nu Gun iedere kabouter zijn eigen muts omdat ik even zin had in wat luchtigers, maar ik ben wel benieuwd naar hoe het verdergaat/afloopt.