Voor als je op zoek bent naar een feelgood/romcom boek is open-minder wel een tip. Dat boek is geschreven door Chloe Seager en is vertaald door Anna Livestro.
Een van de hoofdpersonages heeft al 9 jaar een monogame relatie maar haar vriend wil een open relatie ze wil hem niet kwijt dus gaat ze er in mee. Op haar eerste date zit ze te huilen op de wc als ze Fliss ontmoet. Zij heeft een open relatie en haar vriend wil graag exclusief zijn na 3 jaar. Beide vrouwen vinden het ingewikkeld en houden contact om elkaar vragen te stellen over hoe zoān relatievorm nu werkt.
Ik heb het boek nog niet helemaal uit maar omdat ik het uitgangspunt zo leuk vind en het ook nog eens prima te lezen is wilde ik toch alvast dit boek delen.
Velvet publishers brengt trouwens over 2 dagen weer een nieuw boek uit het eerste boek van de Velvet vintage serie. Het heet De derde vrouw van Natalie Clifford Barney en dit boek is voor het eerst naar het Nederlands vertaald door Saskia Taggenbrock. Ik ben hier wel benieuwd naar. Kent iemand dit boek toevallig al? Hier nog een interview met de uitgevers over het boek.
@Foucher heb jij lang leve het kwaad van Sarah Reed Brennan gelezen? Ik vind dit verhaal zo vaag opgeschreven dat ik er maar mee gestopt ben. Ik ben benieuwd wat jij er van vindt. Dit is trouwens het eerste boek wat ik van haar heb gelezen en ik denk ook meteen de laatste.