Ik heb voor m’n verjaardag 3 Stephen King boeken gekregen!
En een boekenbon, echt zó blij mee
Gister heb ik Soms Lieg Ik van Alice Feeney uitgelezen en ondanks de goede plottwist ben ik er niet helemaal uit wat ik er van vind haha! Maar niemand in mijn omgeving heeft het gelezen dus kan er niet over praten
Is deze wel de moeite waard dus? Ik ben na 20% afgehaakt omdat ik niet in het verhaal kwam.
Vind de twist op het einde wel echt goed, maar het duurde idd wel even voor ik er goed in zat.
Leuk! Welke heb je gekregen?
Revival, Salems lot en Pet Semetary
Revival en pet semetary heb ik pas nog gelezen😊
Zojuist “Vera Wong’s Unsolicited Advice for Murderers” uitgelezen. Aanrader als je een feel-good verhaal zoekt met een beetje mysterie!
Ah wat leuk! Ik heb m klaar liggen, dus denk dat ik m bovenop de stapel leg haha
Ik ben nu bezig met het tweede deel van de Mayfair heksen trilogie en dan mag ik pas beginnen van mezelf. Lastig want ik wil ze zo graag lezen!
Ik ben wel benieuwd wat je er straks van vindt! Vooral bij Revival verwachtte ik echt een heel ander einde
Ben via spotify een luisterboek aan het luisteren, zijn m’n uren op 🫣
Blijkbaar krijg je maar een bepaald aantal uren per maand en ik kan bijkopen voor 9,99. 10 uur. Een euro per uur
Ja ik zag dit gisteren ook in de mail van Spotify, 12 uur per maand ofzo? Vond ik echt weinig voor luisterboeken, wat een dom idee.
Ja stom. Ik zat net lekker in hoofdstuk 40 van de 47 oid.
Dat vind ik ook zo stom. Ik blijf maar lekker Storytel gebruiken
Ik zit dus al even te kijken naar van die apps en heb er al wat uitgeprobeerd in de laatste jaren, maar welke app is nou uiteindelijk het beste qua aanbod? Ik hou vooral van thrillers en horror.
Heeft de bibliotheek ook veel luisterboeken?
Ja best veel! Hier kun je ze ook als je niet ingelogd bent zien: Luisterboeken van de online Bibliotheek
Ik heb eigenlijk alleen Storytel geprobeerd tot nu toe, maar lees vooral Engelse romance/fantasy en dergelijke. Dat aanbod vind ik goed. Ik vind het overigens wel duur, maarja. Als vaste klant krijg je af en toe een aanbieding, dus dat is dan wel fijn.
Ik luister de boeken op 1,3 snelheid om die reden. Maar ga niet bijkopen want vind het niet in verhouding staan.
Ik dacht dat die 10 uren wel inbegrepen zaten bij je account? Maar als ik een boek aan klik (ik heb een duo premium account) moet ik alsnog iets van €10,- betalen, ook gek!