Ja als je een duo abonnement hebt dan heeft een iemand recht op 12 luisteruren.
https://tweakers.net/nieuws/227602/spotify-brengt-audiobooks-uit-in-benelux.html
Ja als je een duo abonnement hebt dan heeft een iemand recht op 12 luisteruren.
https://tweakers.net/nieuws/227602/spotify-brengt-audiobooks-uit-in-benelux.html
Je krijgt 12 uur per maand geloof ik bij premium.
Inmiddels heb ik een bibliotheek abbo afgesloten, alleen voor mân luisterboeken. Ben verslaafd, het maakt zo veel dingen zĂłveel leuker!
Ja echt flauw dit wel. Mân vriend is de pineut.
Mijn grootste ergernis is dat ze mijn luisterboek op shuffle hadden gezet, hoezo is die optie er haha.
En ze hebben de snelheid van podcasts en luisterboeken gelijk getrokken. Dus als je bij een luisterboek de snelheid aanpast, geldt dat meteen voor alle luisterboeken én podcasts. Maar ik luister mijn luisterboeken altijd op 1,5-2x de snelheid en podcasts gewoon normaal, maar dat moet ik nu elke keer aanpassen
Haha waarom zou je op zoân manier een boek luisteren
Bookbeat heeft een goed horroraanbod, je kan ook goed zoeken op specifieke genres zoals southern gothic
Omdat sommige boeken echt traaaag voorgelezen zijn en dan luistert met een beetje tempo echt fijner.
Oh nee, ik bedoelde op shuffle! Niet de snelheid
Haha, ok! Ik heb ooit een boek gehad waarbij ik de hoofdstukken per ongeluk in een random volgorde heb geluisterd zonder dat ik het doorhad. Vond de a-chronologie en afwisseling in hoofdstukken wel bijzonder, maar dat heb je nu eenmaal wel vaker in boeken Was ook geen ingewikkeld boek, dus het was allemaal wel te volgen en pas op het eind kwam ik erachter. Volgens mij was het De voorlezer van Bernard Schlink.
Ik ben voor het eerst deel één van Harry Potter aan het lezen, maar ik weet zelfs na een half boek, nog niet of ik het nou leuk vind of niet. Hebben jullie goede redenen om toch door te gaan met de volgende delen?
Ja jeugdsentiment, maar als je dat niet hebt is het 't ook echt niet de beste serie in dit genre.
Er zit wel een ontwikkeling in: deel 1 nog een kinderboek met een vrij eenvoudig, eigen plot. In de latere delen krijgen de personages meer diepgang en zijn de verhaallijnen veel meer met elkaar geĂŻntegreerd. Als dat je aanspreekt, kan dat een reden zijn om door te lezen.
Aan de andere kant: als de personages je nu niks doen en je niet langzaam een beetje van ze gaat houden, dan is het misschien niets voor je.
Hoe is de Nederlandse vertaling van The Great Gatsby? Zie dat alleen de Nederlandse versie in de online bibliotheek staat. Ergens vind ik dit een boek die je in de originele taal moet lezen maar misschien is de vertaling wel heel goed?
Ik vroeg dit laatst aan een boekhandelaar over the catcher in the rye (de vanger in het koren ). Hij zei âje ken der donder op zeggen dat het goed vertaald is!!â omdat er bij zulke populaire natuurlijk immense druk op de vertaler ligt. Ik zou zeggen: als je een Nederlandse vertaling tegenkomt lekker lezen, als je het echt hel goed vond kun je de Engelse versie altijd nog een keer oppakken.
Edit; ik heb daardoor dus de vertaling van jd salinger gelezen en dat was echt prima
Lezen gaat altijd bij mij in vlagen en sinds een tijd lees ik weer veel. Ben daar zo blij mee. Heb laatst âIk die nooit een man heb gekendâ van Jacqueline Harpman gelezen en vond het geweldig. Ik kon niet stoppen met lezen. Beklemmende sfeer en een interessant verhaal. Moet er nog veel aan terugdenken.
Ik was begonnen in Het Pumpkinspice Café, maar ben er na 4 hoofdstukken mee gestopt. Wat een rommelig verhaal en het raakt kant noch wal. Zo jammer, want had me verheugd op de papieren versie van Stars Hallow.
Ik heb hem uitgelezen en het was oprecht het kutste boek dat ik ooit heb gelezen. Het lijkt wel door AI geschreven.
âHey ChatGPT, schrijf voor mij een romantisch verhaal in de sfeer van Gilmore Girls. Het moet een onmogelijke liefde bevatten, een vrouw die opnieuw wil beginnen, een mysterie en er moet ergens een quirky huisdier in voor komen.â
Ik heb net de beste vriend van Chris Carter gelezen, aanrader als je van thrillers houdt!
Kwam er wel pas achter toen ik hem uit had dat het blijkbaar deel 6 was maar daar was tijdens het lezen niks van te merken, is wel een verhaal wat op zichzelf ook kan.