Veel Nederlandse auteurs deze maand, behalve Sartre natuurlijk. En echt een leuke leesmaand! Walging heb ik met mijn boekenclub gelezen en het was heel erg leuk om deze te bespreken.
De Kleine Steinz gelezen n.a.v. iemand die het hier zei! Kwam het dezelfde dag tegen in de boekwinkel en heb het meegenomen.
Over het zwijgen vond ik echt heeeeeeeel mooi. Prachtige boek over de verhalen die we onszelf en anderen vertellen, hoe we onszelf worden of al zijn of nooit zullen zijn, leren van ervaring, over maken en over wat van ons is of blijft of niet, over taal. Echt een kunstwerk. Zin om meer van ten Napel te lezen!
Oersoep zat ineens in mân schoen en ik had daar niet zoveel verwachtingen van maar ik was ook hier aangenaam over verrast.
Cassandra wist ik niet zo goed wat ik er van moest verwachten, vond ik eigenlijk ook heel âleukâ? Misschien meer essayistisch. Ik vond het interessant om te lezen over de stad Almere, over het true crime genre, over politieonderzoek, getuigenissen, politiek, etc. Mooi in elkaar gezet boek en interessante reflecties.