In the Dream House 

echt mijn all time fave!
Mijn lijstje voor november, allemaal meh:
Reizen zonder John is een typisch oude-witte-mannen-boek (ik had het kunnen weten) over een rondreis door de VS met zinnen als âCanada is net als braaf en mooi meisje: saai en voorspelbaarâ en âde serveerster met haar goedkope make-upâ (wat weet jij van make-up, GEERT?).
In the Lonely Hours is een leuke fast paced, goed geschreven thriller/gothic horror in een Schots kasteel. Vermakelijk en zonder open eindjes, maar een beetje te veel going on: geesten, heksen, een vervloekt meer, een vervloekte diamant, een grot, een eiland, de pest, Vikingen én inheemse stammen speelden allemaal een rol 
The Manicuristâs Daughter is een autobiografie van de dochter van Vietnamese vluchtelingen in de VS (die daar een nagelsalon beginnen). Ik vond het interessant om meer te lezen over de Vietnamese cultuur, de oorlog in Vietnam en hoe vluchtelingen in de jaren â80 hun leven opbouwden in Amerika. Maar ik vond de schrijfster (de dochter) heel irritant en egoĂŻstisch en het boek iets te lang met veel herhaling.
The Whalebone Theatre vond ik het begin heel goed en mooi maar uiteindelijk veel te lang, saai en voorspelbaar en doordat er geen enkel plot in zat had ik steeds geen zin om verder te lezen.