Ik heb net De Avonden uitgelezen, omdat ik morgen geen tijd heb voor het laatste hoofdstuk. Ik snap wat mensen zeggen over dat ze het of heel goed vinden of verschrikkelijk, maar ik heb er best wel van genoten! Vond het sowieso lekker om 1 hoofdstuk per dag te lezen: ik heb op alle vlakken bodemdrang, dus ook bij boeken kan ik meestal niet stoppen als ik eenmaal begin. Maar het is dus eigenlijk heel fijn om elke dag een klein beetje te lezen haha. De podcast vond ik na de eerste 3 afleveringen best wel kut worden, dus daar ben ik helaas mee gestopt. Ga dit boek over een aantal jaar denk ik nog een keer op deze manier lezen.
Dit was ook mijn 52e boek van dit jaar, mooi aantal 
Deze maand heb ik dit gelezen:
Absolute aanraders vind ik de boeken van Angelo Tijssens. Hij is ook de regisseur van o.a. Close. Een vriend van me had deze boeken aangeraden en ik zei het hierboven ook al, maar ik heb echt enorm genoten van de schrijfstijl, dat heb ik niet vaak.
Het café zonder naam heb ik gelezen als boek voor mijn Read around the world project. Het is een Oostenrijks boek dat zich afspeelt in Wenen en gaat over een caféhouder en zijn gasten in hun leven na WOII. Prima vermakelijk, maar niet super bijzonder.
Het boek van Vera Camilla was 1,5 ster. Ik heb het geluisterd, omdat ik zag dat het op spotify stond, maar vond het onsamenhangend, te veel herhaling en te veel open deuren. Had er verder ook niet veel van verwacht, maar zag wat positieve ervaringen her en der dus was toch benieuwd. Ik besef me nu dat ik deze niet meegeteld heb bij mijn slechtste boeken, maar het voelde ook niet als een boek. Meer als een soort podcast/voorgelezen blog.