Ik heb afgelopen jaar StoryGraph genomen. Ik gebruik die vooral voor de challenges, want zij hebben een hele fijne feature voor read around the world waarmee je makkelijk bij kunt houden wat je hebt gelezen en welke boeken interessant zijn voor welk land. Maar de app is zooo traag en de helft van de knoppen doet het niet, dus denk dat ik ‘m verder niet veel ga gebruiken. Ik kende Fable niet, maar die heb ik nu ook gedownload. Vind het wel mooi vormgegeven, maar vooralsnog voegt het voor mij niet veel toe. Ik ben wel echt een sucker voor het bijhouden van overzichten. Heb ook een excel waarin ik extra dingen log over de boeken, echt overbodig om dat op zoveel plekken bij te houden, maar ik vind het zo chill om te doen.
Ik ben nu trouwens voor Antigua en Barbuda een nieuw boek begonnen, Annie John. Alleen ik heb ‘m per ongeluk in het Duits gedownload (hij was er niet in het Nederlands of Engels). Maar het leest eigenlijk verrassend soepel? Dus denk dat ik ‘m ga proberen uit te lezen in het Duits. Zo fijn dat er een ingebouwd woordenboek in m’n ereader zit, dat maakt het nog makkelijker.