Ik heb deze maand best veel leuke boeken gelezen!
Kattenverhalen - James Herriot - verhalen van een veearts die ook huisdieren behandeld op het Engelse platteland. Het zijn meerdere korte verhalen in een boek, en ik vind het heerlijk om te lezen door de schrijfstijl. Heel kneuterig maar juist ook vlot geschreven!
The Tainted Cup - Robert Jackson Bennett - Fantasy, van dezelfde auteur als Foundryside. Ik zat eigenlijk meteen in het verhaal, het is een soort mystery ook waarin de hoofdpersoon onderzoekt wie en waarom vermoord zijn. Maar het zit zo ingenieus in elkaar, ik zag de clou dus echt niet aankomen. Vond het ook wel verfrissend om eens geen romance en spicy seksscenes in een boek te hebben (gezien dat helemaal hip is nu in ya fantasy).
The Devil and the Dark Water - Stuart Turton - heeft o.a. The 7.5 deaths of Evelyn hardcastle geschreven en dat vond ik ook een goed boek. Ook dit boek is een fantasy met mystery erin, en ook heel knap in elkaar want bij deze zag ik het wederom niet aankomen haha.
Everyone in my family has killed someone - benjamin Stevenson - ik kende deze auteur nog niet maar ik had een thema deze maand geloof ik want dit is wederom een mystery haha. Alhoewel geen fantasy in dit boek. Ik moest er in het begin een beetje inkomen, maar uiteindelijk kon ik het bijna niet wegleggen en wou ik heel graag weten hoe het verhaal nu in elkaar zat!
Fourth wing - Rebecca yarros - heel bekend/hype nu en ik heb deze gelezen voor een reading challenge. Ik vind het boek/verhaal wel een beetje standaard, maar het las wel heel makkelijk weg dus ik snap dat het populair is. En ik ben zelf ook wel benieuwd naar de volgende delen haha.