Wat leuk! Was het leuk? Ik vond het de vorige keren soms net te druk. Het is wel echt een fijne winkel en zo veel keuze. Zelf ben ik vandaag naar Lattes and Literature geweest in Breda en die boekhandel is ook echt een aanrader!
Ja nu was het ook behoorlijk druk! Vooral doordat de Engelstalige boeken met korting waren en dat gedeelte erg smal is. Dan stond ik soms een beetje te hangen. Maar verder was het wel leuk en gezellig!
Wat leuk! Ja snap ik. Welke boeken heb je gekocht uiteindelijk?
King of Greed, King of Sloth, Deep End en A Witch’s Guide to Fake Dating a Demon. In mijn goodiebag zat ook een hardcover van Hemelse Rivalen.
Bij de vriendin waarmee ik was zat ook nog een ander boek in de goodiebag (volgens mij een mysterie). Ik heb me nog ingehouden, want ik zag andere mensen met mandjes vol lopen
En had jij nog wat gekocht?
Oe tof! Goede score. Hemelse rivalen is een van mn favorieten. Het is een romantasy die zich afspeelt tijdens een oorlog van de goden. Maar de scenes over die oorlog, die gebaseerd zijn op WOI, zijn echt heel sterk! Echt een aanrader.
Ik heb maar een boek gekocht: Bibliotherapy van Molly Masters. Ik vind het onderwerp super interessant (heb ook college gevolgd over de gevolgen van literatuur op je mentale gezondheid en de wisselwerking). Het boek staat vol leestips bij verschillende onderwerpen (en dan voornamelijk fictie tips zo te zien)
Boeken van Tim Voors?
Ja dacht ik ook aan! Klinkt precies als wat je graag leest!
Non-fictie maar ik vond dit boek heel leuk, heb hierna Wild gelezen omdat ik meer hiking boeken wilde lezen.
Het zoutpad van Raynor Winn Vond ik ook erg mooi, wel hele andere sfeer. Het tweede deel vond ik trouwen vreselijk, dus ik raad alleen dit deel aan.
Heeft iemand nog aanraders voor thriller/mysterie/detectie boeken het liefst een serie. Weet echt even niet wat ik moet lezen en raak helemaal overweldigd door goodreads haha.
Ik vind de boeken die ik van de crimecompany heb gelezen tot nu toe goed. Alleen geen reeks.
Misschien de boeken van Carla Kovach?
Waddenthrillers van Mathijs Deen!
Doggerland-reeks van Maria Adolfsson.
M J Arlidge , de Helen Grace serie. Zijn 12 boeken
De boeken van Toni Coppers, de reeks rond Jana Berzelius van Emelie Schepp
Bedankt voor alle tips!
Camilla Lackberg heeft leuke zweedse detectives. Vooral de serie Patrik Hedström & Erica Falck
Ik vind de thrillers van Lars Kepler erg goed.
En @Pimpelmees ik heb noorderlichtlopers gelezen en er van genoten maar ik zie een beetje op tegen de andere 2 omdat ik dus wel echt een oordeel heb over een ouder die een half jaar weg is. En dat stuk over passief inkomen op het einde echt waarom?? Sowieso zo 1 met de natuur willen zijn maar wel vliegen en beleggen promoten.
Systeemvoorkeuren van Ugo Bienvenu is een mooi stripverhaal/graphic novel over een toekomst waarin we keuzes moeten maken welke data we bewaren en welke niet. De hoofdpersoon slaat in de thuisrobot bestanden op die hij eigenlijk had moeten wissen. Zijn thuisrobot is zwanger van het kindje van hem en zijn vrouw/vriendin. Het is erg mooi getekend en prima vertaald.
Over strips gesproken, 8 maart is het nieuwe gardefestival in Zwolle. De toegang is gratis.
Op de website van 9ekunst.nl is trouwens ook een leuke blogseroe geweest van Joris Vermassen waar hij in 8 afleveringen laat zien wat er komt kijken bij het maken van een strip.