Het algemene boekentopic #3

Heb deze ook gedownload en vind het wel heel handig dat je goodreads lijst gesynct wordt als je dat wil! En wel leuk dat het series en boeken allebei is. Nog nul van mijn vrienden zit erop dus nog niet zo sociaal maar ik ga het een kans geven.

Ik ben ook fan van fable! Die gekke AI hebben ze verwijderd gelukkig.
Mijn account heet daintybooks, mocht je het leuk vinden om te connecten.

3 likes

Ik kwam net een filmpje tegen over namaak designtassen en moest denken aan het boek Fake van Kristin Chen. Het valt onder thrillers en misdaad maar ik vind het meer lijken op feelgood met wat spanning. Het gaat over een vrouw die een oud studiegenoot tegenkomt en via haar in de wereld van neptassen rolt. Ik vind het een goed geschreven vlot verbaal met een leuk uitgangspunt. Echt een geschikt vakantieboek.

https://libris.nl/kennemerboekhandel/a/kirstin-chen/fake/501582882

2 likes

Ik heb zo’n proefabonnement afgesloten bij de online bibliotheek, maar die app werkt ZO slecht (iig bij mij)? Onthoudt niet waar je bent gebleven in het boek, of opent op een andere plek. Is sowieso traag en log.

Nog meer mensen die dit ervaren?

2 likes

online bibliotheek is een RAMP

5 likes

Tot zover een goede vervanging voor Storytel :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik gebruik de online bibliotheek om e-books op mijn e-reader te zetten en dat werkt prima. Is dat een optie voor je?

1 like

lol ik zag toevallig laatst hoeveel een abonnement voor de online bieb kost en toen dacht ik wow, snap niet dat mensen nog storytel etc gebruiken :joy: @oelius is dat bij luisterboeken ook zo, dat de app niet onthoudt waar je gebleven bent?

Weet iemand misschien of er op dit moment een influencer is die een code voor een gratis proefabonnement voor een luisterboekapp heeft?

1 like

Lees heel sporadisch op mn tel via de online bibliotbeek maar herken het probleem van niet onthouden waar je bent gebleven niet! Noch met luister- of ebook. Met ebooks op ereader nooit problemen

5 likes

Oh dat is irritant! Ik herken dat niet, vind het juist prima werken op mijn iPad!

1 like

Je krijgt het alleen op je ereader als je het via een laptop/pc doet toch? Ik vind dat zo irritant.

1 like

Dat lijkt vooralsnog wel goed te gaan!

Thanks iedereen, wisselende ervaringen dus. Ik moet nog uitzoeken hoe dat werkt met een e-reader en of dat überhaupt kan met de mijne, is een oud ding. Juist daarom leek me de app wel handig, zodat ik niet eerst hoef te hannesen met laptop enzo.

2 likes

Klopt. Ik vind het wel heel snel en makkelijk. Voor mij valt die extra handeling in het niet met hoeveel je bespaart.

@Edin Bonnie vorige week. Was een kortingscode voor een service (weet niet meer welke) die je ook kon gebruiken als je al een keer lid was geweest. Zou dus zeker even kijken op haar account.

2 likes

Veggilaine gister voor bookbeat.

2 likes

Veel bookstagrammers/booktokkers hebben nu een code voor Bookbeat, 60 dagen gratis (ipv 45). O.a. de code readalicious

3 likes

Zag dit op insta, 90 dagen

2 likes

Oh ja ik heb dat ook vaak! Bij luisterboeken niet trouwens, en ik vind de app niet langzaam. Ik gebruik hem trouwens op mijn telefoon. Maar voor dat geld kan ik wel om de problemen heen kijken haha

2 likes

Thanks, was vermakelijk inderdaad!

Wie heeft er nog een vermakelijk redelijk recent luisterboek als tip? Mag best een beetje spanning inzitten, geen (pure) roman en het hoeft ook geen literaire hoogstandje te zijn. Tis voor op vakantie dus niet te moeilijk.

Ik ben nu naar ā€œalle moeders haten mijā€ van Sarah Harman aan het luisteren. Ik vind het een vermakelijk boek, zit een makkelijk (maar leuk) te volgen plot in en heb al een paar keer gelachen. Geen hoogstaand boek, maar wel leuk voor op vakantie zou ik zeggen.

2 likes