Oohh wat heerlijk om al die lijstjes van januari te lezen! Ik had even lunchpauze van mijn eigen schrijfwerk (jaja) en deel bij deze ook even mijn januari.
Uitgelezen:
Wintering - Katherine May: hier had ik hele hoge verwachtingen van en sommige stukken vond ik heel mooi, maar het viel al met al toch een klein beetje tegen. Mooie stukjes, mooie overdenkingen, maar ik haalde er minder uit dan ik had verwacht ofzo. Alsnog wel 3.5 ster.
Glucoserevolutie - Jessie Inchauspé: deze kreeg ik van een vriendin opgestuurd. Leuk om te lezen, handige tips. Sommige dingen met een korreltje zout nemen (geen suiker hehehehehe) en dan is 't best leerzaam. 3.5 ster.
Het zoutpad - Raynor Winn: Amazing, vijf sterren, of zes, als het kon. Ontzettend mooi geschreven, ontroerend en je voelt de verbinding met de natuur.
Ik bestelde meteen toen ik het uit had het vervolg (De Wilde Stilte) en die ben ik nu aan het lezen. Tot nu toe vind ik die ook al heel erg mooi.
Verder heb ik tussendoor nog het een en ander gelezen in Leaving The Fold van Marlene Winell, maar daar kom ik maar moeilijk doorheen. Sommige dingen zijn herkenbaar en fijn om te lezen, veel is ook niet echt nieuw voor me. Ik weet niet of ik deze ga uitlezen.
En ik heb een flink stuk gelezen in Ninth House van Leigh Bardugo omdat het vervolg uit is en ik een beetje het einde vergeten was.
Leest gelijk weer heerlijk weg maar ik denk dat ik gewoon even een samenvatting op ga zoeken ergens en dan ga beginnen in Hellbent als ik De Wilde Stilte uit heb.