Misschien Steve Cavanagh? De Eddie Flynn reeks vind ik top. Ik lees nu het nieuwste deel en zit er helemaal in!
Wauw realiseer me door deze post dat mijn ereader ook al 10 jaar oud is haha.
Ik heb een Kobo Clara, al veel genoemd hierboven. Die kan qua licht wel vrij gedimd maar niet heel geel inderdaad. Ik zie nu ook ereaders die zwarte ondergrond kunnen met witte letters, dat lijkt me nog chiller mocht ik ooit een nieuwe willen.
En voor mensen die knoppen missen: ik heb voor in bed zo’n kleine afstandsbediening met sensor op mijn scherm. Je mist net het laatste woord van de pagina, maar het is mega relaxed en je hoeft je ereader dan dus ook niet per se vast te houden.
Voor de rest ook fan van de match met kobo plus bij Bol. Soms een beetje zoeken naar boeken maar er is veel keuze en het synct megagemakkelijk.
Zeker? De Clara heeft wel een donkere modus, als het goed is. En werd 10 jaar geleden nog niet gemaakt, volgens mij.
Maar als je een Kobo zonder donkere modus hebt, overweeg om KOReader er op te zetten. Ik vind het een enorme upgrade van mijn oude ereader en er zit sowieso donkere modus in.
Ik weet niet hoe bekend of niet bekend ze zijn maar
Famous last words van Gillian McAllister
Six wicked reasons - Jo Spain ( The Trial vond ik ook lekker weg lezen)
Twelve secrets - Robert Gold (is een serie van nu vier boeken)
The five year lie - Sarina Bowen
Listen for the lie - Amy Tintera ( thriller/komedie moet je ding zijn)
https://www.reddit.com/r/kobo/comments/dc897p/dark_mode_night_mode_inverted_mode/
Je kan de dark mode ook op oude ereaders aanzetten. Ik vind het echt veel fijner lezen.
Ooh sorry ik haal 2 vakanties door elkaar haha, mijn ereader is van 6 jaar geleden kom ik nu achter. Excuus voor de valse informatie
En dank @Kusjessoldaat straks thuis direct proberen. Ik heb het eens gegoogled maar kwam er toen niet uit.
Ja deze raad ik ook aan en dit is oldschool, maar toen ik zwanger in een pandemielockdown zat te panikeren over alles heb ik soort van dwangmatig allemaal oude John Grisham boeken gelezen. Wel heel Amerikaans maar toch ook wel leuk om die hele bekende verfilmde boeken te lezen.
Heb het eerste deel van de Dublin Murder Squad (In the Woods) onlangs uitgelezen en ben net in het tweede deel begonnen en kan het idd ook aanraden @California ! Ik vond de Fawkes & Baxter boeken van Daniel Cole (eerste deel heet Ragdoll) ook lekker lezen. En de D.I. Callanach boeken van Helen Sarah Fields (eerste deel: Perfect Remains) ook. Die ken ik volgens mij ook via hier trouwens. En helemaal niet minder bekend, dus waarschijnlijk ken je ze al, maar de hele Frida Klein serie van Nicci French
Oeh wat voor afstandsbediening is dat precies? Ik dacht dat die alleen op Kindles konden!
Ik heb deze, werkt prima op mijn kobo. Ik heb er ook een standaard bij om ultiem chill te lezen in bed haha
Wel via amazon…
https://www.amazon.nl/dp/B0CGJ1CPP6?tag=nllinktagdefault-21&geniuslink=true
Geweldig, ik ga ‘m bestellen! Nu al zin in ultiem chill lezen in bed
Oooooooh EINDELIJK
Zo leuk! Thanks voor alle tips allemaal!!
Heeft een van jullie ervaring met een leesclub via de app Fable? Ik zag dit voorbij komen bij een of andere influencer en dan host je dus een boek waar je een maand over doet en kun je per hoofstuk je gedachten er over delen, dus een soort online leesclub.
Ik heb voor het eerst een boek gelezen van Joost Oomen (het paradijs van slapen) en ben echt blown away Hoe meer ik erover nadenk, hoe beter ik het vind.
Ja wat een boek hè 🫶🏻
Pff ja
Waar zijn alle juni lijstjes?
Die van mij:
Allemaal wel goed! Alleen the marriage portrait vond ik te traag en langdradig af en toe. The god in the woods wil je echt doorlezen, goed voor op vakantie.
Ik heb 4 boeken gelezen. Slayers, every one of us is een autobiografie van de podcast hosts van Buffering the podcast. Veel naar de podcast geluisterd en Buffy fan, dus dit was een must en ook fijn om wat meer achtergrond info te hebben. Lost and Lassoed vond ik leuk voor tussendoor, leest lekker weg en een klein traantje gelaten haha. Capitana vond ik niet heel goed geschreven, ik vond de personages irritant en het plot mwah. The memory police vond ik heel goed en indrukwekkend.