Het algemene boekentopic #3

Dat kan een goodreads librarian. Je kan hiervoor ergens een aanvraag doen in een sociaal deel van de website. Dan kan een librarian dat voor je doen. Ik weet even niet uit mn hoofd waar dat is haha.

Maar ik ben ook goodreads librarian dus als je hier de links naar de boeken op bol.com/bruna/soortgelijke website neerzet, kan ik m ook aanmaken voor je

3 likes

Oh dat wist ik niet.
Het zijn deze:

Zie alleen deel 2 niet.

1 like

Hierbij:

Duivelse liefde by Leslie Anne Stevens | Goodreads (ik heb 'm bij Kobo gevonden maar zie geen publicatiedatum)
Gestolen verleden by Leslie Anne Stevens | Goodreads

Ik heb het aantal pagina’s van de website van Kobo geplukt, maar mocht dat niet kloppen dan kan ik het nog aanpassen.

2 likes

Ohh super, thnx

2 likes

Graag gedaan! En je kan het dus in de Goodreads community vragen, hier bedoelde ik vanmiddag: https://www.goodreads.com/group/show/220-goodreads-librarians-group Maar dat is zo’n zooitje, volgens mij gaf iemand dat hier ook wel eens aan, daardoor kan het ook erg lang duren haha. Je ziet de bomen door het bos niet meer als je iets probeert toe te voegen. Als je het hier vraagt wil ik het ook altijd wel doen hoor! Heb ook destijds Aap in pak toegevoegd zodat ik 'm zelf op m’n TBR kon zetten hahaha, lekker eigenbelang

3 likes

Ik dacht ik lees eens een ā€˜romance’ boek want buiten mijn gebruikelijke genres, dus lees nu Book Lovers maar gvd wat saai en voorspelbaar, eens maar nooit weer

3 likes

Ik vind deze echt beter dan de gehypte It Ends With Us :raised_hands:

1 like

Heb van de week geluisterd naar Lawines Razen (Thanks voor de tip!) over Koning van Katoren. Echt heel tof! Okk zin om te gaan herlezen, vond het echt een geweldig boek vroegah.

2 likes

Lijkt mij wel leuk om een keer te doen, maar ik ken verder niemand die mee zou willen en ik vind het altijd een beetje spannend/awkward om alleen te gaan haha

1 like

Haha snap ik, ik ga ook meestal alleen en soms sta ik dan ergens zo van ehh ja oke eh hallo onbekende mensen schuifelt op een groepje af. Heb wel ook leuke mensen leren kennen op deze manier maar het is wel een beetje ongemakkelijk op het begin.

1 like

Jij was dat!! Heel erg bedankt haha

Ik lees nu Rachel Cusk’s Second Place. Ben zo’n fan van haar eerdere trilogie en ook dit boek is weer zo pakkend geschreven, alsof ze tegenover je zit en direct tegen je praat. Ben nu nog meer fan

2 likes

Gisteren is het eerste Sanderson boek van Kickstarter geleverd en heb hem net bij mijn ouders opgehaald. Zoooo leuk! :star_struck: In tegenstelling tot mijn andere Kickstarter pledge die in een aangevreten slappe doos geleverd werd en dus helaas ook met schade, kwam het boek in een stevige Dragonsteel doos en is dus goed aangekomen. :sunglasses: Jullie ook al @DaintyDream @nightlife?

2 likes

Oeh nice!! Net m’n tracking gecheckt en hij is gelabeld haha, ligt nog in hun warehouse.

2 likes

Geen bijkomende kosten trouwens! Dacht ook wel gelezen te hebben in zo’n update dat dat niet zou gebeuren, maar ik wist het niet helemaal zeker meer haha.

Jij was hem al als ebook aan het lezen toch? Wat vind je ervan?

Heb het boek even doorgebladerd en ik ben helemaal blij 🄹

1 like

Ik had laatst de leergebonden boeken van Mistborn gekocht en moest 40,- betalen, hopelijk hoeft het nu niet!

Ik vind het tot nu toe heel leuk, ben nog op 1/3 ofzo. Ik snap wel dat mensen het ā€˜cozy’ noemen. Herken ook wel wat dingen uit de Cosemere, maar is verder niet belangrijk voor het verhaal tot nu toe.

Had je trouwens nog These Infinite Threads besteld?

1 like

Oehhhhh klinkt goed! Mijn tracking staat ook nog op niet aangekomen bij Fedex :frowning: Ben zo benieuwdddd!

Ik heb net Het Eeuwige Leven van Matt Haig uitgelezen. Voor het eerst een boek van hem in het Nederlands (omdat de Engelse versie bij de online bieb niet geschikt is voor ereader haha).

Ik heb echt heel diep genoten van dit boek. Nog meer dan van zijn andere boeken. Het verhaal is zo bijzonder, over een man die al 400 jaar leeft en maar heel langzaam ouder wordt. Ik vond vooral de hoofdstukken over zijn eerste 200/300 jaar heel mooi en beeldend beschreven.

Ik begrijp dat Benedict Cumberbatch de filmrechten heeft gekocht en dat er dus ooit een film van komt dus. Heel benieuwd!

6 likes

Waarom heb je een hekel aan The Goldfinch?

En hmm wat is je huidige stemming precies? Je kunt mijn boek lezen en met volle passie mannen gaan haten (dit is een grapje uiteraard dat zegt mijn boek niet). Een tijdje geleden voelde ik me best rot en toen heb ik Elif Batuman’s The Idiot gelezen en dat boek was vrij spottend en cynisch en liet me direct erna een stuk beter voelen. Misschien een tip als je daarvan houdt?

Ik ga zelf nu beginnen in Yoga van Emmanuel CarrĆØre

1 like

:heart: :cry:

4 likes

Ik ben al een tijdje bezig in The Ballad of Songbirds and Snakes en het valt tot nu toe zo tegen :frowning: Het is een prequel van The Hunger Games serie. Die serie was eigenlijk de reden dat mijn leeshobby weer terugkwam nadat de middelbare school deze had verpest dus had ondanks de matige recensies nog wel hoge verwachtingen, maar tot nu toe is het vrij matig…

Zoveel mogelijkheden om iets te doen met die wereld en dan kiest ze Snow als mc :sob: whyyy

4 likes