Ik ben helemaal into cozy crime, dus mijn aanraders zijn The Thursday Murder Club van Richard Osman en The Marlow Murder Club van Robert Thorogood.
Als iemand nog andere tips voor cozy crime heeft, ik hoor ze graag
Ik ben helemaal into cozy crime, dus mijn aanraders zijn The Thursday Murder Club van Richard Osman en The Marlow Murder Club van Robert Thorogood.
Als iemand nog andere tips voor cozy crime heeft, ik hoor ze graag
Ik vond Death and Croissants van Ian Moore erg leuk. Ik heb Death and Fromage ook al klaarliggen.
Ik heb hier de audioboeken van geluisterd, ook echt heel leuk voorgelezen door de auteur zelf. Perfect voor tijdens een wandeling.
Het kleine meisje van meneer Linh (Philippe Claudel)
@d12baby heb je boek net gekocht in Broese, hij stond er mooi bij, helemaal op een plateautje!
Je hebt al een hoop antwoorden gekregen maar ik wil nog Sorrow and Bliss van Meg Mason tippen, leest als een trein, grappig en ontroerend.
Voor werk lees ik nu The 7 Habits of Highly Effective People, maar ik kom er echt niet doorheen. Er blijft niks hangen en heb stukken al een paar keer opnieuw moeten lezen. Te veel fantasy/romance gelezen de afgelopen tijd ben ik bang.
Omg ik heb een Kobo Libra 2 gekregen van mijn vriend. Zijn er nog handigheidjes waar ik echt vanaf moet weten?
Ik kom van een oude Iriver Story HD zonder opschmuck haha. Miste vooral ingebouwde verlichting.
Oh wow geweldig, en dankjewel
Ik ben normaal echt enorm fan van alle boeken van B.A. Paris, maar Dilemma was echt drie keer niks.
Heb je breng me terug gelezen? Dat was m’n eerste 1 ster recensie ooit.
Ja, die vond ik ook minder maar niet zo saai en slecht als deze.
Die heb ik ook! Zo fijn. Ik gebruik Calibre om alle boeken er op te zetten (is een gratis programma wat je kunt downloaden).
Ik vond die echt goedpraten van geweld en toxische relaties. Ik weet de details niet meer want tis 3 jaar terug maar vond het zo’n nare toon dat ze toch weer bij elkaar kwamen.
Het is morgen alweer de laatstse dag van de maand! Ik sla zelf elke maand weer boeken op uit jullie ‘gelezen’ lijstjes, vind ik zelf altijd leuk om te lezen in dit topic. Dus bij deze de mijne:
Ik ben er niet - Lize Spit (
) Vaak heb ik met hele dikke boeken dat ze net 200 pagina’s te lang zijn. Ook met deze. Maar verder echt een heel goed boek met goed uitgewerkte karakters. Beklemmend en verwarrend, omdat je het doen en laten van de karakters steeds beter begint te snappen. (Als ebook via de online bibliotheek)
All the broken places - John Boyne Dit is het vervolg op the Boy in the striped pyjamas, vertelt vanuit het perspectief van de zus van het hoofdpersonage in het eerdere boek. Zoals eigenlijk alle boeken van John Boyne pakte deze me net niet. Het boek speelt zich af in verschillende tijden en ik had regelmatig de neiging om door te bladeren naar het verleden, omdat ik het verhaal dat zich afspeelt in het heden niet zo sterk vond. Wel een verrassende plotwending! (Als paperback gekocht)
En ik las ook nog twee feelgood romans. Ik vind het lastig om die echt te raten want het is toch een genre dat ik zelf op een andere manier en om een andere reden lees (als makkelijk entertainment ipv ‘literair hoogstandje’ dus als ik het op dezelfde manier ga beoordelen is dat niet eerlijk). Maar wel heeeeel lekker voor erbij/tussendoor. Dit waren De erfenis (Tracy Wolff) en Het zolderkamertje aan de bloemgracht (Mia Zomerdijk). (Beide als ebook via de online bibliotheek)
Ik heb NUL boeken uitgelezen deze maand, omg! Reden: zwanger, moe en geen focus. Hoop dat het snel beter wordt, want ik hou van lezen. Ik ben wel nog (steeds) bezig met Het Huis met de Geesten en ga weer inspiratie opdoen hier!
Ik ben nog steeds bezig in Lapvona Nog 10% te gaan, dat red ik vandaag nog wel.
Maar man, wat een martelgang. Had hem eigenlijk gewoon meteen weg moeten leggen aan het begin, maar had de hele tijd hoop dat het beter zou worden en toen was ik ineens toch al bijna op de helft en vond ik dat ik ook maar door moest zetten. 1 ster voor de moeite.
De flaptekst vind ik wel interessant, wat maakt het een martelgang voor je?
Ik heb deze gelezen in feb:
Convienience store woman - Sayaka Murata
Zachtop lachen - Malou Holshuijsen
Wat je van bloed weet - Philip Huff
Tomorrow, and tomorrow and tomorrow - Gabrielle Zevin
Mooie dingen gelezen deze maand! Ook allemaal totaal verschillende boeken en beschreven levens als ik ze nu zo onder elkaar zie staan. Na Tomorrow, and Tomorrow and tomorrow heb ik wel weer zin in een dik boek waar je je in de hoofdpersonen kunt verliezen.