Ik heb mezelf voor mijn vakantie getrakteerd op een ereader, en met resultaat. Ik heb zowaar drie boeken gelezen! Na ruim driekwart jaar niet gelezen te hebben, dus ik ben er best trots op.
We hebben het over je gehad

Eerste boek wat ik las sinds mei afgelopen jaar en hij was in no time uit. Heel leuk hoe bepaalde gedachtes geformuleerd werden en ik heb meerdere keren hardop moeten lachen. Jammer dat ik 'm als epub gekocht heb want anders had ik hem direct aan vriendinnen kunnen uitlenen.
De zeven zussen 1

Wat een waardeloos boek zeg. Mijn verwachtingen waren al niet hoog, maar gezien het zo populair is had ik het niet zo slecht verwacht. Echt, ik voel me beledigd als lezer. Een verhaal van niets waarbij alles ook nog eens uitgelegd en herhaald werd, en uiteraard waren zo’n beetje alle vrouwelijke personages extreem knap. Mocht iemand nog leuke vernietigende recensies kennen a la the snarksquad over fifty shades of grey, dan houd ik me aanbevolen.
Wel twee sterren, want op de een of andere manier bleef ik er maar van doorlezen?
Kruispunt

Heb ik echt net uit, en ik moet het nog even op me laten inwerken! Maar ondanks dat ik met de stukken over God niet zoveel kon vond ik het een heel mooi boek. Het eerste hoofdstuk is geschreven vanuit een verschrikkelijk onsympathieke man en ik was even bang dat het hele boek zo zou gaan, maar gelukkig wordt het doorgewisseld met andere gezinsleden. Ik vond het echt prachtig en zit nu nog helemaal in die sfeer. Wel een nadeel van een ereader, dat je niet doorhebt wanneer je op de laatste pagina bent en het slot zo hard voelt.