Het algemene boekentopic #3

Dit topic is om de een of andere reden heel lang aan me voorbij gegaan, maar dit lijkt me leuk! Ik ben bezig in Lonely Castle in the Mirror, dus daar ga ik mee verder.

2 likes

Leuk dat er weer een leeschallenge is en fijn dat jij 'm wilt organiseren!

Ik lees nu Het lied van ooievaar en dromedaris en omdat ik op pagina 250 van 650 oid ben, denk ik dat ik die ook nog lees tijdens de challenge.

3 likes

Leuk, ik doe weer mee!

Ik ben bezig met The Silmarillion van Tolkien en dat is een boek dat ik echt maar in korte stukjes kan lezen, dus dan is de challenge perfect. Daarnaast ben ik ook al een heel eind in She who became the sun, maar dat ligt ook al een maand stil, dus 't zou mooi zijn als ik daar ook verder in kom.

Oh en een challenge voor mezelf om even geen nieuwe boeken te starten tot ik alle huidige boeken uit heb (deze twee zijn 't nog niet lol), want ik ben heel goed in nieuwe boeken starten (en ook uitlezen) terwijl ik vijf boeken half gelezen heb en ik wil nu eens al m’n huidige boeken eerst uit hebben.

1 like

Leuk! Ik ga ook proberen mee te doen. Ik ben halverwege Love on the Brain van Ali Hazelwood. Zou leuk zijn als ik die snel uit heb. Heb nog een aantal ongelezen boeken van m’n verjaardag liggen waar ik ook veel zin in heb.

En @Era, ik voeg luisterboeken gewoon toe op Goodreads zoals fysieke boeken. Soms heb je wel een audio editie, dan kun je die evt kiezen. Het gaat mij er meer om dat ik bijhoud welk verhaal ik heb gelezen.

4 likes

Leuk! Ik heb met schimmen van Dolly Alderton uit (aanrader! Niet beste boek ooit maar leest gewoon fijn weg).
Ik heb net bij de bieb de volgende boeken geleend: ik zal je nooit meer van Tatjana Almuli, Crazy rich asians van van Kevin Kwan en the woman in the window van A.J.Finn. Oh ik heb ook nog de schuim der aarde van Roxanne van Iperen als ebook geleend. Ik denk dat ik ga beginnen in crazy rich Asians en schuim der aarde.

1 like

image

Ik ben bezig in Happy Hour van Marlowe Granados, de propaganda van uncarley (op youtube) heeft mij eindelijk te pakken.

4 likes

Leuk! Ik ben bezig in The rise of the ultrarunners a journey to the edge of human endurance door Adharanand Finn.

Misschien is die voor de challenge begint al uit, dan moet ik even kijken welke ik pak!

3 likes

Fijn! Ik ben To Paradise (Hanya Yanagihara) aan het lezen.

3 likes

Leuk! Ik ga vanavond beginnen in Kitchen van Banana Yoshimoto, dus de challenge komt op een goed moment

4 likes

Ik ga beginnen met Aan het einde van de wereld van Kristin Hannah. Ik weet niet of ik daar zondag nog in bezig ben, ben vrij Ʃn ziek.:sweat_smile:

4 likes

Ik heb gisteren Ik pleit voor jou (marijke vos) uitgelezen en ben vanmorgen begonnen in Drie uur van Rosamund Lupton.

2 likes

Wat is die challenge waar jullie het over hebben?

Leuk! Ik ben net begonnen in Angstige mensen van Fredrik Backman dus ik doe graag mee!

2 likes

Ik doe ook mee! Vind het tegenwoordig lastig om elke dag te lezen (terwijl ik dat wel heel graag wil), dus die challenge geeft me misschien weer een boost.
Het boek waarin ik bezig ben is November van Thomas Olde Heuvelt.

1 like

Elke dag 15 minuten lezen!

Ik ben bezig in Het Hollandse Huis. Ik doe mee!

2 likes

Leuk, ben in hetzelfde boek bezig. Ik doe ook mee met de challenge!

2 likes

Ik ben begonnen in het eerste deel van de zeven zussen. In het begin moest ik er even in komen en snapte ik de hype niet helemaal. Maar nu ik verder ben wil ik toch telkens verder lezen. Het leest in ieder geval heel makkelijk

6 likes

Ik doe ook mee! Ben bezig met een deel van de zeven zussen serie: maan! Moet altijd even in een boek komen… Maar als ik eenmaal bezig ben, dan wil ik niet meer stoppen. :see_no_evil:

3 likes

Leuk! Ik ben nu bezig in 52 loaves van William Alexander.

3 likes

Ik lees sowieso al elke dag 15 voor aan mijn klas, maar dat telt niet zeker :see_no_evil::grimacing:

1 like