The baby decision
Kwam dit boek tegen als aanrader voor fencesitters, waar ik mij onder schaar. Vond het echt een heel goed boek waarin alle kanten belicht worden van beide keuzes: childfree blijven/een kind krijgen. Je merkt echt dat deze vrouw veel ervaring heeft met het helpen bij deze keuze, en het boek neigt ook niet één kant op ofzo. Het is heel eerlijk en ik voelde me soms ook echt aangevallen (op een goede manier) haha. Het heeft veel onzekerheid bij me weggenomen denk ik!
Druks
Geluisterd. Een aantal dingen héél herkenbaar en veel ook totaal niet. Iedere ADHD’er is weer heel anders. Leuk geschreven, maar ik heb er niet heel veel aan gehad ofzo, het gaat vooral over haar eigen situatie.
Sywerts miljoenen
Heel erg van genoten, het is een heerlijk juicy verhaal over 3 kneusjes en 1 opperkneus en hoe ze dit allemaal sneaky (maar niet sneaky genoeg) hebben gedaan. Leest heel lekker weg en is goed voor je zelfvertrouwen :’)
Revenge
Denk dat ik deze tegenkwam in dit topic, dus eens uitgeprobeerd omdat het niet zo’n dik boek is. Vond het goed geschreven en heel leuk in elkaar gevlochten met losse verhalen die toch met elkaar te maken hebben. Soms echt een goede creepy sfeer. Maar ik denk dat het toch niet helemaal mijn stijl is, dus het blijft bij dit experiment.