Het algemene boekentopic #3

Ik vond dit boek ook niks aan, maar vind Sally Rooney dan wel weer leuk. Dus ik ben benieuwd of je het boek leuk blijft vinden en uit krijgt! @Lorem De schrijfstijl las best oké weg, wel vlot maar het verhaal vond ik echt traag en nergens naar leiden.

1 like

Ik heb mij eindelijk door The Seven Husbands of Evelyn Hugo geworsteld. De opzet van het verhaal vond ik wel tof, maar die ‘plottwist’ was te voorspelbaar en ik bleef op het einde wat op mijn honger zitten. Ik had ook het gevoel alsof ze te veel “hot topics” in 1 boek probeerde te proppen, zoals biracialiteit en lgbtq, en toch niet tegen te veel hoofden wou stoten door het licht en makkelijk verteerbaar te houden.

2 likes

Zo ik ben eindelijk weer eens aan t lezen. Heb zojuist Something Wilder uit en er waren echt leuke plottwisten!

Lees nu Pachinko(aanrader!) en deze voor de leuk erbij

Moet bijna op elke blz lachen😂

2 likes

Oké, ik ben opnieuw in mijn goede leesmodus aan het raken. Net Dolly Aldertons boek Everything I Know About Love uit. Ik was eerst wat sceptisch door die wilde verhalen waardoor ik zo’n ‘Guess you had to be there’-gevoel bij kreeg, maar na enkele hoofdstukken mee te lezen in haar persoonlijke groei, was ik fan. Ondanks dat er geen supervernieuwende inzichten instaan, vind ik de manier waarop ze haar levenslessen neerschrijft goed gedaan.

1 like

Ik begreep eerlijk gezegd de hype van dit boek ook niet :sweat_smile:

3 likes

Ik ben nu Babel van Rebecca Kuang aan het lezen. Iemand die het gelezen heeft? Ik ben op blz 137 maar ik snap de hype nog niet. :woman_shrugging:

1 like

Op de flap van mijn biebexemplaar stond er een sticker met ‘booktok’-approved, dus waarschijnlijk gehypet op Tiktok dan en zo populair geworden!

1 like

Ik wil deze ook lezen, wat vind je er tot nu toe van?

Het was voor booktok al extreem populair, dus dat is niet de reden. De populariteit is al gegroeid door YouTube.

1 like

Heeft er iemand hier toevallig Librarian status op Goodreads en mag ik diegene iets vragen? :smile:

edit: sorry @Dragoste heb je per ongeluk gequote

Ik heb hem gelezen. Ik vond het op zich goed geschreven en het verhaal interessant, maar uiteindelijk vond ik het vrij saai en werden sommige dingen zo vaak herhaalt dat ik dacht van jaahaaa nu weet ik het wel. Maar goed, uiteindelijk wel blij dat ik het heb gelezen haha.

1 like

Dank voor je antwoord! Dan zet ik nog even door.

1 like

Ik vind de setting en sfeer van het verhaal leuk. De personages vind ik tot nu toe vlak. Daarnaast komt het verhaal traag opgang, maar ik zet nog even door.

Ik heb net The Very Secret Society of Irregular Witches van Sangu Mandanna uitgelezen, valt in de categorie cozy fantasy. Aanrader voor degene die daar ook van houdt!

6 likes

Ik vond het ook erg traag op gang komen. Pas in de tweede helft werd het boeiender!

1 like

Ik heb ACOTAR 3 vorige week weer opgepakt en door het slecht in slaap komen de ereader er bij gepakt (stuk makkelijker en lichter met in bed lezen) en voor gevoel lees ik een stuk sneller op mijn ereader dan papier? Ik begon bij pagina 133 en ik ben nu bij 370. Best veel lees werk voor mijn doen in een week ofzo.

2 likes

Ja ik! Zeg het maar

Ulgh ik heb net The Ballad of Never After uit en ik kan echt niet wachten tot deel 3 :sob:

2 likes

Heb jij voor het lezen van deze serie ook Caraval gelezen? Weet dat het een spin off is dus vraag me af of het nodig is

@d12baby Ik snap wat je bedoelt, inderdaad van die it girls met hun luxeprobleempjes.
Ik moet wel zeggen dat hij lekker wegluistert, maar ik kan ook niet elk boek luisteren qua concentratie. Dat zegt misschien ook al genoeg.

2 likes