Het algemene boekentopic #3

Ik zou ook zeggen Riley Sager (specifiek Mijn laatste leugen en Voor het donker thuis), en misschien De patiënt van Sebastian Fitzek? Harlan Coben is volgens mij ook wel nice maar daar heb ik weinig ervaring mee.

(Ready Player One telt als sci-fi zeker hè? Dat is ook echt een pageturner)

2 likes

Tess Gerritsen, lars kepler?

1 like

Ik zou ook Harlan Coben tippen. Een aantal boeken horen bij de Myron Bolitar serie (ook aanraders overigens) maar de rest zijn allemaal stand alones en kan je dus gewoon random wat uitkiezen.

4 likes

Bedankt iedereen! Ik vind het zo leuk dat hij aan het lezen is haha. Ik ga straks meteen even bij de boekenwinkel kijken.

1 like

De Frieda Klein serie van Nicci French past wel bij deze beschrijving

2 likes

Zijn er meer mensen met een kobo abbonement die dat laatste boek van de zeven zussen er niet op krijgen?

1 like

Heeft iemand tips voor boeken die zich afspelen in een broeierige zomer? Een beetje zoals Call me by your name dat gevoel heeft. Hoeft niet een vergelijkbare stijl of inhoud te hebben.

Heb daar echt even zin in.

4 likes

ik moet direct aan Staal, door Silvia Avallone denken, maar het is alweer even geleden dat ik het boek las dus weet niet meer 100% zeker of het zich ook echt in een broeierige zomer afspeelt (kan er niets over in de recensies vinden…)

1 like

Ik zie dit boek bij mij ook niet als optie voor kobo abonnement staan.

1 like

Super leuke tips @Max @PaigeMichalchuk , ik heb ze toegevoegd aan m’n lijstje!
@PaigeMichalchuk en the people in the trees stond al op m’n lijstje maar nog niet gelezen (ook omdat ik een klein leven al eens heb gelezen dus sowieso al wat huiverig ben voor Yanigahara dus dank voor deze waarschuwing, goed om van tevoren te weten) maar wel een die je zou aanraden verder?

1 like

Thanks voor het checken. Hopelijk komt ie dan binnenkort.

2 likes

Hij staat er wel tussen, helaas alleen apart te koop.
Maar de hele 7 zussen serie valt buiten het abbonement

Nee dat klopt maar ook het kopen is bij mij via Kobo niet mogelijk. Alsof het boek nog niet beschikbaar is.

Ik zie in de app ook reacties staan van mensen die hetzelfde probleem hebben.

1 like

Mijn vriend verslindt de boeken van Clive Cussler en Andy Weir. Van die eerste zijn er echt heeel veel.

2 likes

Ohja ik zie het! Nou even geduld hebben dus…

2 likes

Ik deed nog een ultieme poging en ineens gelukt haha

1 like

Ik zie al veel goede tips, maar ben nu bezig in een reeks van MJ Arlidge (Helen Grace reeks) en leest heel lekker weg en is spannend. Beetje in de categorie Nicci French en Karin Slaughter (ook leuk trouwens)

1 like

Veel plezier! :grin::grin:

1 like

Beetje laat, maar had mijn boeken van april nog niet gedeeld:

Girl A - Abigail Dean :star::star::star:(:sparkles:)
Duistere thriller over een jonge vrouw die als kind weet te ontsnappen uit haar ouderlijk huis, waar zij en haar broertjes en zusjes door haar ouders gevangen worden gehouden. De plottwist zag ik niet aankomen :fearful:

Fortuna’s kinderen - Annejet van der Zijl :star::star::star:
Dit boek las als een (non-fictie) geschiedenisboek. Het gaat over een Nederlandse immigrant in de VS die in de 19e eeuw trouwt met een (voormalig) tot slaaf gemaakte vrouw. Interessant, maar niet wat ik ervan had verwacht.

Spring - Ali smith (Seasonal Quarter #3) :star::star::star:
Love deze serie van Ali Smith, maar ik vond dit het minste deel tot nu toe. Ik denk dat de personages me minder aanspraken.

Niets ontgaat ons - Janke Reitsma :star::star::star::star:
Aangrijpend boek over een ontwricht gezin op de Waddeneilanden, geschreven vanuit het perspectief van de (puber)zoon. Heel mooi!

8 likes