Het algemene boekentopic #3

The Cloisters van Katy Hays. De proloog is een tikje te hoogdravend maar daarna echt een lekker boek.

1 like

Ik kom alleen op We were liars en The great Godden maar ik zou die allebei niet per se aanraden

1 like

Ik heb Atlas uit. Pfoeee wat een verhaal. Vond het echt een hele mooie serie. Ben benieuwd wat jullie ervan vonden.

Ik moest janken aan het einde

1 like

Is een van deze boeken het lezen waard?

1 like

Ik zou Goodreads ratings checken!

Edit: jij houdt toch van escape rooms?

Ik las deze en gaf m vier sterren, ook iets voor jou denk ik!

1 like

Ja doe ik ook! Maar vind dat nog steeds lastig want weet niet vanaf welke score ik iets dan wil lezen. Vanaf 4 sterren? Vanaf 3.7 sterren?

Thanks voor de tip ik ga hem bekijken!

2 likes

Ik vond Lieve Mama wel goed, had hem 4 sterren gegeven

Ik ben nu in Sneeuwwit bezig en vind hem goed.

Ik ga nu beginnen in Atlas :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ik ben begonnen in Atlas (nu bij pagina 200) en pfff zoveel geheimzinnigheden en ‘eromheen gedraai’. Ligt ook aan mn eigen ongeduld en nieuwsgierigheid want gaat me allemaal niet snel genoeg maar wat een mysterieus gedoe allemaal :roll_eyes:

2 likes

Ik sta 75ste in de wachtrij bij mijn bieb :rofl:

1 like

Ik vond het begin mega langdradig en het eind juist net te snel gaan. Verder wel een prima boek, maar het laatste boek in een serie waarin alles op zijn plek valt geeft me altijd zo’n voldaan gevoel dat het wel erg slecht moet zijn om het een slecht boek te vinden.

1 like

Ik ben nu bij hoofdstuk 14 en ik vind het ook echt even inkomen pff. Maar volgens mij had ik dat bij de andere delen ook wel dat ik er pas na 150 bladzijden lekker in kwam. De dialogen van de zussen storen me ook een beetje, iedereen is zo’n bepaald typetje of zo. Maar ja ben wel benieuwd naar hoe het nu allemaal zit dus ik worstel nog even door :joy:

Ging voor de grap even kijken op welke plek ik zou komen als ik ‘m bij de bieb zou reserveren…

:sweat_smile:

3 likes

Waar kan je dit zien? Ik zie volgens mij alleen maar dat er een boek is gereserveerd en niet wanneer dat ongeveer beschikbaar komt/hoeveel reserveringen er voor mij zijn. Ik zie dit, maar misschien net een ander scherm?

2 likes

Ik zie dit in de app Iguana Library. Daar heb ik ook mijn digitale pasje in staan, en kan ik ook boeken aanvragen/reserveren!

3 likes

Je kunt dit niet bij elke bieb zien. Het ligt aan het programma wat zij gebruiken!

3 likes

Als je op wijzigen klikt kan je het volgens mij zien! Ten minste, lijkt op hoe het er bij mij uitziet.
Ja kijk je krijgt dan dit (staat dan ook gelijk aan je eigen plek):
image

Edit: en de zeven zussen hier:
image
:joy:

7 likes

Als we het boek kiezen voor de boekenclub wordt dat zo onderhand een jaar later pas bespreken.

1 like

Alter ego is wel goed maar te duur, ik dm je even