Klinkt tof! Ik heb dat boek hier klaar liggen nav Reese Witherspoons boekenclub dus wil er binnenkort aan beginnen.
Oh maar dit! Ik moet er eerst altijd even inkomen met lezen maar als ik er eenmaal in zit gaat het zo snel.
Ben nu 200 ongv in ACOTR 2 en het verloopt zo soepel en fijn qua opbouw.
(Status nu: Rhysand
- Tamlinā:triumph:)
Ik doe ook mee aan de challenge, ik ben bezig in the whalebone theatre.
Oh dit klinkt als een goed idee! Ik ga er vandaag ook een houden haha
Oeh, die staat hoog op mān lijstje. Hoe vind je hem tot dusver?
Ik lees ook mee, ben bezig in They never learn van Layne Fargo
Zijn hier ook korte verhalen liefhebbers? Ik ben wel benieuwd naar tips van boeken en/of schrijvers. Je lievelingsverhaal delen mag ook natuurlijk.
Ik herlees nu witte veder van Sanneke van Hasselt. Ik snap niet elk verhaal even goed, maar wat kan zij mooi schrijven met weinig woorden.
Mooie boeken met korte verhalen:
Dingen die we verloren in het vuur - Mariana Enriquez (vertaling: Peter Valkenet)
Oogzenuw - Maria Gainza (vertaling: Trijne Vermunt)
Jerrycan - Joep van Helden
Het dreigbed - Bertram Koeleman
Ik vind hem erg goed als dat zo blijft zeker 5 sterren. Lees hem wel in het engels
Jaaa, Mariana Enriquez inderdaad!
Andere aanraders:
Small Horrors
Bliss Montage
Cursed Bunny
I hold a Wolf by the Ears
De Meisjes: zeven sprookjesHer Body and Other Parties
Homesick for Another World
Dit zijn wel allemaal bundels btw
Wat fijn! Ik lees ook bijna alleen Engelstalig, sowieso als dat de originele taal is.
Zo schuift hij weer een stukje naar boven. Haha
Omdat ze vrouwen haten ![]()
Edit: ik weet niet uit welk boek deze pagina komt maar iemand die Jordan Peterson als bron gebruikt zou ik niet serieus nemen
Ik ga proberen mee te doen! Ik lees nu The wicked king van Holly Black!
Mijn god, ik kijk een video van een youtuber die als doel had om zoveel mogelijk van haar eigen boeken die ze niet gelezen had te lezen. En ze heeft zoān 140 boeken gelezen, wat echt een enorm aantal is.
Zegt ze bijna tussen neus en lippen door dat ze ook nog zoān 140 boeken heeft gelezen die ze niet zelf heeft. Dus ze heeft zoān 280 boeken gelezen?! Holy shit haha.
Wow haha ben wel benieuwd wie dat is! En hoe haar leven er verder uit ziet.
Zo bizar. Ik kan best veel lezen (afgelopen jaar minder), maar zoveel lukt me echt niet. Maar vind dat ook altijd zo bijzonder van bv Victoria Schwab die niet alleen veel schrijft, maar blijkbaar ook nog eens een hoop leest.
@buffel Dat kan zeker wel als je in 1.5 dag een boek uitleest. ![]()
O, dat heb ik ook vaak zat gedaan, dus het kan wel.
Maar soms heb ik inderdaad ook wel boeken die me raken en dan kan ik het inderdaad niet altijd meteen weer.
Maar hoe ik ook lees, langzaam of snel: mijn geheugen is matig wat betreft boeken dus vaak vergeet ik het vrijwel meteen weer (of een groot deel in elk geval).
Dit is de video. Ik kijk wel vaker videos van haar, maar geen idee wat ze verder doet met haar leven
Weinig dan denk ik⦠Ćberhaupt al 193 ongelezen boeken hebben vind ik vrij absurd, laat staan ze allemaal binnen een jaar lezen.
Thanks!
En inderdaad, gelukkig heb ik niet eens zoveel ongelezen boeken liggen.