Het algemene boekentopic #3

Dit is de video. Ik kijk wel vaker videos van haar, maar geen idee wat ze verder doet met haar leven

2 likes

Weinig dan denk ik… Überhaupt al 193 ongelezen boeken hebben vind ik vrij absurd, laat staan ze allemaal binnen een jaar lezen.

3 likes

Thanks!

En inderdaad, gelukkig heb ik niet eens zoveel ongelezen boeken liggen.

3 likes

Ik heb deze al eens gedeeld volgens mij maar pfff elke dag een boek uitlezen, vreselijk.

Oh en wat zie je ook als boek. Alleen dunne boeken lezen of kinderboeken gaat natuurlijk wel snel. Ik vind het een beetje een nutteloos streven om zoveel mogelijk te lezen.

4 likes

Woah heftige aantallen! Ik lees ook regelmatig een boek binnen een dag uit, maar íedere dag joh? Dan moet ik stoppen met werken en mn sociale leven vaarwel zeggen.

3 likes

Ik kwam gisteren op YouTube ook bij iemand uit die 300+ boeken gelezen had in 2022. Zij had er ook een hele strategie voor. :face_with_spiral_eyes: Zij vond het heel leuk, maar zelf moet ik er niet aan denken. Lijkt me een enorme druk leggen op het lezen en het blijven vinden van leuke boeken.

3 likes

Haha dat laatste juist niet! Ik zie altijd zooo veel toffe boeken, ik zou willen dat ik ze allemaal kon lezen

5 likes

Ahh, dit boek heb ik een tijdje terug gelezen en is een van mijn favorieten geworden! Veel leesplezier!

2 likes

Emmy van zonenmaan (boekblogger) las er in het verleden ook altijd echt veel. Nu geen idee, want ik volg haar niet meer echt. Vraag me nog steeds af hoe ze dat deed.

1 like

Saga kwam even tussendoor in een opwelling, maar ga nu eindelijk een serieuze poging doen! :joy: Volgens mij vond jij hem goed toch, @DaintyDream?

6 likes

Tweede boek uit: ik ben wij zijn, van een van de kinderen van ruinerwolde. Ik vond het wel een aanrader, leest wel makkelijk weg. Wat moeten ze het zwaar hebben gehad.

Volgende wordt start met het waarom van Simon Sinek. Eerder al mee begonnen en moet nu voor mijn opleiding een bepaald hoofdstuk lezen maar dat voelt lastig. Ga niet half half lezen.

1 like

Is er hier iemand toevallig een Goodreads librarian die een cover wil aanpassen?

Gaat om deze Illumicrate editie:

Na een rondje Google zag ik dat de artist een flatlay online heeft gezet, dus heb daar de voorkant even “afgeknipt”

Is echt een first world problem irritatie van mij op Goodreads (dat bij met name special editions niet enkel de cover, maar het gehele boek als plaatje wordt gebruikt) :joy:

Dit dus haha

1 like

Ik heb Kitchen al uit… Nouja, nog genoeg ongelezen boeken voor de challenge.

2 likes

Wat vond je ervan? :slight_smile: Ik vond hem heel indrukwekkend!

1 like

Ja die vond ik ook heel snel lezen. Wel van onder de indruk, zo’n relatief kort verhaal maar werd helemaal meegezogen.

1 like

Is er iemand die goodreads librarian is en een boek wil toevoegen? Ik vind het altijd jammer als een boek er niet bij staat voor mijn eigen overzicht haha…

1 like

Ja ik vond het een leuk boek! Ik vind het altijd moeilijk om te omschrijven waarom, maar ik heb in ieder geval lekker gelezen en wilde steeds verder lezen.

3 likes

Ik kan het wel doen (ook @pandava), wel pas vanavond als ik thuis ben. Kun je me even een pb sturen dat ik een reminder heb? Anders vergeet ik het misschien haha

2 likes

Ik ben het boek Laag vliegen de helden aan het lezen van Paolo Bouman. Ik heb hem nog niet uit, maar vind het al een fantastisch boek. Zwarte humor, avontuur, ontroerend en het leest als een film. De schrijver maakt ook echt hele mooie zinnen. Echt een aanrader vind ik.

2 likes

Ah super! Ik kan je geen pb sturen, maar voor mij gaat het om het boek De Golven en de Kaap van Felix van Hoften.

3 likes