Ik ben nu bezig in Bokkensprongen van Joanne Harris. Een verhalenbundel en echt heel tof!
Ik ben momenteel A Court of Frost and Starlight van Sarah J. Maas (deel 3.5 van de ACOTAR reeks) aan het lezen, en het viel me op dat sommige hoofdstukken vanuit ik-perspectief zijn, en andere vanuit hij/zij-perspectief met personele verteller, dat inspireerde mijn eerste poll vandaag
Wow wat erg ik heb dit letterlijk twee weken geleden gelezen en ik ben het einde volkomen vergeten Het had zeker play it as it lays / bret easton ellis vibes en ik ga altijd heel goed op nihilisme dus vandaar mijn hoge waardering maar het blijft verder ook niet echt hangen dus (of ik word dement)
Gisteren 't hooge nest uitgelezen. Moest er even inkomen, maar toen ik eenmaal op helft ofzo was echt in een ruk uitgelezen. Blijft toch heftig om dat soort boeken te lezen.
Nu bezig in I Kissed Shara Wheeler en Beach Read.
Ik heb net Freckles uit, van Cecelia Ahern (auteur van PS I Love You). Leest supervlot weg, het hoofdpersonage doet soms domme dingen maar ik was echt helemaal mee in het verhaal en zeker naar het einde toe waren er momenten dat ik met tranen in de ogen zat te lezen omdat ik zo meevoelde haha. Aanrader!
Ik lees one of us is lying
Ze heeft echt een paar fantastische boeken geschreven hƩ. Ook wel een aantal matige, maar daar ontkom je misschien niet aan als auteur die zo vaak een nieuw boek uitbrengt. Ik zal eens kijken of deze in de bieb is, ik ben nu wel benieuwd.
Ik lees Hideaway van Nora Roberts, dik boek maar heel mooi romantic suspense verhaal. Heel anders dan de paar simpele liefdesromannetjes die ik eerder wel eens van haar gelezen heb.
Ja, 't is geen hoogstaande Literatuur maar gewoon vlot leesbaar en leuk.
Leeschallenge Polltijd! Beetje laat vandaag, deed het vorige dagen in mijn lunchpauze thuis, maar was vandaag op kantoor ipv home office en het was ook nog eens crisis, dus eerder geen tijd gehad (ben net pas thuis )
- Niet
- 0 - 15 min
- 15 - 30 min
- 30 min - 1 uur
- 1 - 1,5 uur
- 1,5 - 2 uur
- Langer dan 2 uur
0 stemmers
- Nederland
- Groot-Brittanniƫ
- Elders in Europa
- Verenigde Staten of Canada
- Midden-Amerika
- Zuid-Amerika
- Afrika
- Aziƫ
- Oceaniƫ
- Fantasiewereld
- Nog ergens anders, namelijkā¦
0 stemmers
Dat was hem voor vandaag, ben gaar en heb geen inspiratie verder Veel leesplezier vandaag voor degenen die nog (verder) gaan lezen, en tot morgen!
Ik lees deel vier van de Zeven Zussen en het speelt zich af in Australiƫ
Maar ook Zwitserland en Thailand als ik me niet vergis
Ik heb net ik ben er niet van Lize Spit. Vond het een heel indrukwekkend boek.
Nu bloedjuweel van Lotte van den Noort. Even wat luchtiger, en speelt zich dus af in Aziƫ!
Lees steeds bijna 2 uur of meer dan 2 uur omdat ik op vakantie ben. Geen tv en gewoon heerlijk lezen savonds. En overdag eigenlijk ook .
Ik lees nu Scythe dus een dystopisch Amerika
Ik ben bezig in een tijdelijk ongemak wat zich afspeelt in de Verenigde Staten maar ook erg veel over India gaat! Ik heb er morgenmiddag een leesclub over dus ik moet even kilometers maken.
Dat is dan Oceaniƫ toch?
Zeker! Ook Engeland maar voornamelijk Australiƫ
@kika ohh wat dom! Je hebt helemaal gelijk. Zou het even aanpassen
Oooh ik heb al haar boeken, vind dat zulke chille boeken om in een ruk uit te lezen.
Ben echt in drie boeken bezig op het moment en het derde boek lijk ik nu eindelijk verder te komen dan een paar paginaās. Rond de zomer ga ik het liefst richting de contemporary/ romance achtige boeken.
Ben nu rond de 170 blz in Happy Place van Emily Henry. Vind hem wel leuk tot nu toe. (Eerste Emily Henry die ik lees)
Ik heb Na die nacht van Karin Slaughter uit, dat speelde zich af in Amerika. Echt een dikke aanrader! Hij is vanaf komende week in Nederland beschikbaar dus voor thrillersfans: echt oppakken. Het gaat wel ook veel over de onveilige positie van vrouwen/verkrachting (en ook hoe er naar slachtoffers wordt gekeken). Allemaal op een respectvolle manier, maar kan me voorstellen dat iemand het onderwerp liever skipt.
Nu ben ik begonnen aan All the feels van Olivia Dade en ook Amerika haha.
Misschien ook een aanrader voor mensen dus even de synopsis van All the feels:
Alexander is een acteur met geld en fans in overvloed. Maar als zijn rol als Cupido plots uit de serie wordt geschreven, stort hij in. Therapeute Lauren moet Alex weer op de been zien te krijgen. Hij zit echter niet op een babysitter te wachten en legt haar het vuur na aan de schenen. Maar hoe meer tijd ze samen doorbrengen, hoe sterker de aantrekkingskracht. Dan verliest Lauren haar baan en komt ze voor een lastige keuze te staan. Beschermt ze Alex of geeft ze zich over aan wat hij wil: de liefde?
Beetje standaard love story maar tot nu toe wel lekker. Even wat luchtiger